Atlas Fallen احتمالا روی گیم پس عرضه می شود

چهارشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۸
مطالعه 2 دقیقه
والپیپر بازی اطلس فالن
افشاگر مشهور eXtas1s در حساب کاربری X خود ادعا کرده است که بازی Atlas Fallen به زودی روی سرویس گیم پس عرضه می‌شود.
تبلیغات

عنوان Atlas Fallen محصول نیمه جهان‌باز استودیوهای Deck13 و Focus Entertainment احتمالا در آینده نزدیک روی سرویس ایکس باکس گیم پس عرضه می‌شود. این خبر توسط eXtas1s، افشاگر مشهور در اکانت X شخصی او منتشر شده است و خبر از حضور این بازی در کاتالوگ سرویس اشتراکی مایکروسافت می‌دهد.

زمان دقیق انتشار این بازی روی گیم پس هنوز مشخص نیست اما احتمالا باید تا ماه اوت (اواخر مرداد - اوایل شهریور) منتظر آن بمانیم. همچنین مشخص نیست که استودیو Deck13 چه زمانی قرار است به‌روزرسانی بزرگ این بازی به نام Reign of Sand را قبل از عرضه اطلس فالن روی گیم پس منتشر می‌کند یا پس از آن.

2023-8-atlas-fallen-cool-view-1

این به‌روزرسانی رایگان است و شامل محتواهای جدید و متعدد از جمله مکان‌های جدید، کوئست‌های جدید، دشمن‌ها، اسلحه‌ها و موارد دیگری علاوه‌بر یک درجه سختی جدید، صداگزاری‌های جدید، یک حالت Game Plus جدید و مکانیک‌های پیشرفت اصلاح شده است.

در بررسی بازی Atlas Fallen که توسط زومجی انجام شده بود، نمره ما به این بازی ۵/۵ از ۱۰ بود و درباره این بازی گفته بودیم:

چارچوب گیم‌پلی بسیار کهنه و مشکل‌دار، ضعف در روایت قصه و عملکرد ضعیف در بحث فنی، نه‌تنها روی کلیت مکانیزم نبرد و گرافیک هنری که از معدود نقاط قوت اثر هستند سایه می‌اندازند، بلکه باعث می‌شوند تا نتوانیم تجربه اطلس فالن در شرایط فعلی‌اش را به‌شما توصیه کنیم.

حال باید دید که این بسته محتواهای جدید می‌تواند تجربه این بازی را بهتر از قبل کند یا خیر.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات