عرضه فصل دوم Suicide Squad: Kill the Justice League تاخیر خورد

چهارشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۷
مطالعه 2 دقیقه
شخصیت‌های قابل تجربه بازی Suicide Squad: Kill the Justice League
طبق خبری که استودیو Rocksteady منتشر کرد، عرضه فصل دوم بازی Suicide Squad با چند روز تاخیر انجام می‌شود.
تبلیغات

بازی Suicide Squad: Kill the Justice League تقریبا از روز عرضه دائما در حال از دست دادن بازیکنان خود است و این موضوع با توجه به نقدهای منفی که این بازی دریافت کرد و تبلیغات ناموفق آن در کنار پشتیبانی ضعیف از بازی پس از عرضه آن، دور از انتظار هم نبود.

استودیو سازنده این بازی یعنی Rocksteady اخیرا اعلام کرده بود که عنوان سویساید اسکواد در تاریخ ۱۱ ژوئیه (۲۰ تیر) محتوای فصل دوم خود را دریافت می‌کند که شامل یک شخصیت قابل بازی جدید در قالب شخصیت Mrs. Freeze، یکی از دشمنان شاخص بتمن از یک جهان قهرمانی دیگر بر اساس شخصیت Mr. Freeze است.

نیم نگاه بازی Suicide Squad: Kill the Justice League

تاریخ عرضه این محتوای جدید البته چند هفته عقب افتاده است و طبق پیام کوتاهی که راک‌استدی در اکانت X خود منتشر کرده است، زمان عرضه فصل دوم این عنوان تیراندازی غارت محور به تاریخ ۲۵ ژوئیه (۳ مرداد) موکول شده است. راک‌استدی دلیل این تاخیر را اعلام نکرد.

در متن این پیام آمده است:

«بروزرسانی: گروه Task Force X [نام گروهی که شخصیت‌های اصلی بازی عضو آن هستند]، ما تاریخ عرضه فصل دوم را تغییر دادیم. فصل دوم Suicide Squad: Kill the Justice League حالا در تاریخ ۲۵ ژوئیه (۳ مرداد) منتشر می‌شود. از صبوری شما سپاسگزاریم.»

با توجه به اینکه این بازی در حال حاضر نیز با بحران‌های زیادی دست و پنجه نرم می‌کند احتمالا تاخیر در عرضه محتوای جدید ایده خیلی خوبی نباشد ولو اگر چند روز باشد. هر چند به نظر نمی‌آید که عرضه فصل دوم دردی از این بازی دوا کند و مشکلات جدی آن را پوشش دهد.

نظر خود را درباره این موضوع با ما و دیگر کاربران زومجی به اشتراک بگذارید.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات