عملکرد ضعیف بازی Hellblade 2 همچنان ادامه دارد

چهارشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۳
مطالعه 2 دقیقه
کاور بازی Senua’s Saga: Hellblade 2
نمودارهای فروش بازی‌های ویدیویی همانند چند وقت اخیر کماکان از عملکرد ضعیف Hellblade 2 خبر می‌دهند.
تبلیغات

وقتی بازی Hellblade 2 در مراسم گیم آواردز سال ۲۰۱۹ معرفی شد، هیجان زیادی را برانگیخت و طرفداران را بسیار خوشحال کرد. حتی با وجود بازاریابی ضعیفی که داشت، گیمرها همچنان هیجان‌زده بودند و می‌خواستند یک بار دیگر در دنیای جهنمی سنوآ گیر کنند.

این بازی سرانجام در تاریخ ۲۱ می ۲۰۲۴ (۱ خرداد ۱۴۰۳) منتشر شد و گزارش‌های متعدد از عملکرد ضعیف آن روی پلتفرم استیم خبر می‌دادند. ما چیز زیادی در مورد فروش Hellblade 2 نشنیده بودیم؛ اما آمار و ارقام اخیر آنچه را که متأسفانه انتظار داشتیم تایید کردند.

ماه می، ماه Hellblade 2 نبود

مت پیسکاتلا، تحلیل‌گر سیرکانا، دیروز اطلاعات مربوط‌به فروش بازی‌های ویدیویی را منتشر کرد. بازی از نظر فروش کامل دلاری در ماه می ۲۰۲۴ (اردیبهشت-خرداد ۱۴۰۳) در جایگاه سی و هفتم جدول قرار گرفت و بیست و یکمین بازی پرفروش کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس بود.

بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice

از نظر عملکرد در سرویس گیم پس هم باید بگوییم که این بازی شرایط خیلی خوبی را تجربه نکرده است؛ زیرا در رتبه دوازدهم محبوب‌ترین بازی‌های گیم پس قرار داشته است؛ اما بااین‌حال از Star Wars Jedi: Survivor ،Apex Legends و Forza Horizon 5 موفق‌تر بود.

در استیم، بازی Hellblade 2 در زمان اوج خود توانست ۳۹۸۲ بازیکن همزمان را جذب کند؛ اما متأسفانه این تعداد در طول هفته‌ها کاهش یافت و این ناامیدی به توییچ نیز کشیده شد؛ جایی که بازی در زمان عرضه ۱۱۰۱۹۳ بیننده داشت؛ اما یک هفته بعد این تعداد به ۹۰۰ نفر کاهش یافت.

Hellblade 2 حتی موفق نشد به جمع ۱۰۰ بازی پرفروش اروپا نیز راه پیدا کند. مطمئناً استودیوی نینجا تئوری وضعیت غم‌انگیزی را تجربه می‌کند؛ زیرا آن‌ها برای توسعه این دنباله چندین برابر نسخه اول منابع اختصاص داده بودند و به کار خود ایمان داشتند.

متأسفانه همان‌طور که قبلاً نیز اشاره شد، بازاریابی وحشتناک و ضعیف این بازی مطمئناً در شکست آن نقش داشته است. صرف‌نظر از تمام مطالب فوق، بازی Hellblade 2 امتیاز «بسیار مثبت» استیم را به خود اختصاص داده و موفق به دریافت نمره ۸۰ در وب‌سایت متاکریتیک شده است.

نظر شما کاربران زومجی درباره عملکرد این بازی چیست؟

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات