تریلر جدید Total War: Pharoah - Dynasties با محوریت جزئیات آخرین بخش این به روز رسانی

پنج‌شنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۳ - ۰۱:۵۵
مطالعه 2 دقیقه
Total War: Pharaoh - Dynasties پوستر محتوای
شرکت Creative Assembly همزمان با انتشار تریلر جدیدی از محتوای Total War: Pharaoh - Dynasties، از جزئیات بخش نهایی این به‌روزرسانی رایگان پرده برداشت.
تبلیغات

محتوای Dynasties آخرین افزونه بازی Total War: Pharaoh است؛ به‌روزرسانی‌ای که شامل نقشه‌‌ها و مناطق جدید، فرهنگ‌ها و مکانیزم‌های جدید گیم‌پلی می‌شود.

چهار فرهنگ Babylon ،Assyria ،Mycenae و Troy از عصر مفرغ در کنار ۲۵ فرقه کوچک‌تر به بازی اضافه خواهند شد؛ همچنین ۱۶۸ دهکده جدید و راه‌های دریایی جدید برای حمل‌ونقل دریایی سریع‌تر برای این اثر درنظر گرفته شده است. این محتوا به بازیکن‌ها اجازه می‌دهد تا درخت خانوادگی یا شجره‌نامه بسازند. شرکت Creative Assembly در این راستا اظهار داشت: «همزمان با برنامه‌ریزی ازدواج‌های استراتژیک، مرگ‌های قهرمانانه در نبردها، قتل‌ها بر دوره‌های مختلف بشریت و وراثت حکم‌فرمانی کنید تا بتوانید میراثی برای نسل‌های بعد به‌جا بگذارید.»

همچنین ۱۵۰ نیرو جنگی جدید و بهبودیافته به این بازی اضافه خواهد شد. تودور نیکولوو، کارگردان بازی در این راستا گفت: «ما در طراحی بازی Total War: Pharaoh قصد داشته‌ایم تا بازسازی بزرگی از فروپاشی عصر مفرغ را ارائه دهیم؛ تصویری که شامل داستان‌های تاریخی و بازنماهای تمدن‌های مختلف می‌شود و بازیکن‌ها می‌توانند با استفاده از تئاتر سندباکس بازی روند تاریخ بشریت را تغییر دهند. ما از دستاوردهای خود در این زمینه بسیار راضی هستیم و این محتوا آخرین به‌روزرسانی بازی خواهد بود. امیدوار هستیم که این محتوا به‌عنوان یک ادای احترام و نامه‌‌ای عاشقانه از طرف ما به این عصر خارق‌العاده محسوب شود. از همراهی شما بسیار سپاسگزار هستیم.»

پوستر بازی Total War: Pharaoh

Creative Assembly این به‌روزرسانی را در ماه مه معرفی کرد و اکنون این همزمان با انتشار تریلر جدید بازی از تاریخ عرضه آن پرده برداشت. این به‌روزرسانی که آخرین افزونه بازی محسوب می‌شود در تاریخ ۴ مرداد (۲۵ ژوئیه) در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. این شرکت پیش‌تر به‌دلیل «اشتباه» خود در این سری بازی از طرفداران عذرخواهی کرد و مسئولیت بازگشت جزئی مبلغ Total War: Pharaoh را برعهده گرفت. کریتیو اسمبلی در این راستا اعلام کرد: «ما باری دیگر بابت اشتباه خود عذرخواهی می‌کنیم. ایرادات سری بازی Total War یک مسئولیت همگانی برای تمامی اعضای سازنده محسوب می‌شود و با اینکه ممکن است این‌چنین به‌نظر نرسد، اما ما به‌شما گوش می‌دهیم.»

در اخبار دیگر شایعه شده است که این شرکت در حال توسعه یک بازی Total War در دنیای جنگ ستارگان (Total War: Star Wars) است.

دانلود ویدیو از آپارات

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات