بازی NBA 2K25 معرفی شد؛ رونمایی از تصاویر کاور نسخه‌های مختلف

پنج‌شنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۳ - ۰۷:۰۷
مطالعه 2 دقیقه
کاور نسخه‌های مختلف بازی NBA 2K25
پس از فاش شدن عکس کاور این بازی و تاریخ انتشار آن، به‌طور رسمی از NBA 2K25 رونمایی شد.
تبلیغات

استودیوی 2K از بازی NBA 2K25 رونمایی کرد و برای اولین‌بار، این مجموعه دارای ستاره‌هایی از لیگ‌های NBA و WNBA به‌طور همزمان در یکی از نسخه‌ها خواهد بود. جیسون تیتوم و آجا ویلسون که به ترتیب با تیم‌های بوستون سلتیکس و لاس وگاس ایس قهرمان لیگ‌های NBA و WNBA شدند، در کاور نسخه All-Star این بازی حضور دارند.

هر ورزشکار به‌طور جداگانه کاور نسخه‌های خاصی را نیز به خود اختصاص داده است. عکس جیسون تیتوم روی جلد نسخه استاندارد قرار دارد؛ درحالی‌که آجا ویلسون کاور نسخه WNBA را به خود اختصاص داده است. نسخه WNBA انحصاری فروشگاه‌های GameStop خواهد بود و فقط در آمریکای شمالی فروخته خواهد شد.

وینس کارتر که از اسطوره‌های این ورزش به شمار می‌رود نیز کاور نسخه تالار مشاهیر (Hall of Fame Edition) را به خود اختصاص داده است. جزئیات تمام نسخه‌های این بازی را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید:

  • نسخه استاندارد: با قیمت ۷۰ دلار برای ایکس باکس، پلی استیشن و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود. قیمت نسخه نینتندو سوییچ نیز ۶۰ دلار خواهد بود.
  • نسخه WNBA: با قیمت ۷۰ دلار برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و پلی استیشن ۵ عرضه می‌شود.
  • نسخه All-Star: با قیمت ۱۰۰ دلار برای ایکس باکس، پلی استیشن و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.
  • نسخه تالار مشاهیر:‌ با قیمت ۱۵۰ دلار برای ایکس باکس، پلی استیشن و رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود. تنها تا تاریخ ۸ سپتامبر (۱۸ شهریور) فرصت دارید آن را خریداری کنید.
کایری اروینگ در بازی NBA Live 14

تمامی نسخه‌های یادشده در تاریخ ۶ سپتامبر ۲۰۲۴ (۱۶ شهریور ۱۴۰۳) منتشر می‌شوند. استودیوی 2K همچنین تأیید کرده است که برای اولین‌بار، نسخه پی‌سی با نسخه‌های نسل نهمی کنسول‌ها یکی خواهد بود.

در سال‌های گذشته، بازیکنان پی‌سی نسخه‌ای از بازی را تجربه می‌کردند که متعلق به نسل قبلی کنسول‌ها بود و این موضوع نارضایتی کاربران را به‌دنبال داشت. طبق گفته استودیو، کاربران پی‌سی برای تجربه NBA 2K25 با حداکثر کیفیت و پرفورمنس ممکن به یک دستگاه قوی نیاز دارند.

از نظر تغییرات اعمال شده، استودیوی 2K نوید واقعی‌ترین تجربه بسکتبال را می‌دهد و می‌گوید که گیم‌پلی بازی را با استفاده از فناوری ProPlayTM به‌شدت ارتقا داده است. حالت‌های MyCareer و MyTeam نیز در نسخه امسال گنجانده شده‌اند.

درنهایت، اعلام شد که بازی NBA 2K25 تنها در ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و پلی استیشن ۵ از قابلیت کراس‌پلی پشتیبانی خواهد کرد. هنوز هیچ تصویر یا ویدیویی از گیم‌پلی بازی NBA 2K25 ارائه نشده است؛ بنابراین برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با زومجی همراه باشید.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات