بازی جدید لاک پشت های نینجا به کامپیوتر می‌آید

پنج‌شنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۶
مطالعه 2 دقیقه
گردهم‌ۀیی کاراکترهای بازی Teenage Mutant Ninja Turtles: Splintered Fate
استودیو Super Evil Megacorp لز انتشار بازی Teenage Mutant Ninja Turtles: Splintered Fate برای کامپیوتر خبر داد.
تبلیغات

بازی Teenage Mutant Ninja Turtles: Splintered Fate استودیو Super Evil Megacorp هفته آینده دردسترس کاربران نینتندو سوییچ قرار می‌گیرد. این بازی در سه‌ماهه چهارم سال ۲۰۲۴ برای کامپیوتر نیز منتشر می‌شود تا کاربران این پلتفرم بتوانند درکنار دارندگان کنسول هیبریدی نینتندو و دستگاه‌های اپل به تجربه آن بپردازند.

درحال‌حاضر Teenage Mutant Ninja Turtles: Splintered Fate به فروشگاه استیم اضافه شده است که از حداقل سیستم مورد نیاز برای تجربه بازی رونمایی می‌کند. کاربران کامپیوتر برای اجرای این ویدیوگیم حداقل به پردازنده دو هسته‌ای با فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز، چهار گیگابایت حافظه رم و ۱۰ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی نیاز خواهند داشت.

توسعه‌دهنده بازی تأیید کرد که نسخه نینتندو سوییچ Teenage Mutant Ninja Turtles: Splintered Fate در زمان عرضه از کو-آپ لوکال حداکثر چهار نفره پشتیبانی می‌کند. ایان فیلدینگ در یک بیانیه مطبوعاتی گفت: «بزرگ‌ترین درخواست جامعه طرفدارها راه‌یابی کو-آپ بود تا بتوانند با دوستان و خانواده به تجربه بازی بپردازند.»

استودیو Super Evil Megacorp تریلر جدیدی از بازی Teenage Mutant Ninja Turtles: Splintered Fate را پخش کرد که به نمایش کو-آپ لوکال می‌پردازد. این بازی در تاریخ ۲۷ تیر ۱۴۰۳ (۱۷ جولای ۲۰۲۴) برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود. در این بازی لاک‌پشت‌های نینجا برای نجات استاد اسپلینتر از دست شردر تلاش می‌کنند.

در بازی اکشن نقش‌آفرینی Teenage Mutant Ninja Turtles: Splintered Fate دروازه‌های عجیب‌وغریبی ظاهر می‌شوند که کاملا متناسب با ساختار روگ-لایک محصول است. هر دور بازی به‌خاطر چیدمان تصادفی اتاق‌ها متفاوت از دور قبلی است؛ درحالی‌که هر یک از لاک‌پشت‌های نینجا توانایی‌های منحصربه‌فردی برای ارتقا خواهند داشت.

دانلود ویدیو از آپارات

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات