ویدیو گیم‌ پلی ۳۰ دقیقه‌ای از ریمیک بازی Dragon Quest 3 منتشر شد

جمعه ۲۲ تیر ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۹
مطالعه 1 دقیقه
ملاقات شخصیت‌های Dragon Quest 3 با ملکه
ساعاتی پیش یک ویدیوی ۳۰ دقیقه‌ای از بازی Dragon Quest 3 HD-2D Remake منتشر شد و خروجی واقعاْ زیبا به نظر می‌رسد.
تبلیغات

شرکت اسکوئر انیکس سرانجام ماه گذشته تایید کرد که بازسازی مورد انتظار Dragon Quest 3 با نام Dragon Quest 3 HD-2D Remake در دست توسعه قرار دارد. آن زمان یک تریلر کوتاه از بازی منتشر شد که برخی از مکانیک‌های گیم‌پلی را به نمایش می‌گذاشت؛ اما اکنون گیم‌پلی بسیار بیشتری برای مشاهده و بررسی در اختیار داریم.

حساب یوتیوب مجله فامیتسو یک ویدیوی ۳۰ دقیقه‌ای از گیم‌پلی Dragon Quest 3 HD-2D Remake منتشر کرده است و اکنون می‌توانیم نگاه دقیق‌تری به خروجی این بازی در زمان عرضه داشته باشیم. این ویدیو به خوبی تمام بهبودهای صورت گرفته در مقایسه با نسخه اورجینال را برجسته می‌کند و شاهد تغییرات بصری گسترده‌ای هستیم.

خروجی تا به اینجای کار باورنکردنی به‌نظر می‌رسد. بعضی کاربران در فضای مجازی پس از مشاهده این ویدیو ادعا کرده‌اند که بازی برای انتشار آماده است و نیازی نیست تا ماه نوامبر (آبان) برای تجربه آن صبر کنیم. این ویدیو عمدتاً به اکتشاف جهان بازی و گفت‌وگو با دیگر NPCها اختصاص دارد؛ با این وجود در نیمه دوم خود مقداری نبرد را نیز به نمایش می‌گذارد.

دانلود از آپارات

بازی Dragon Quest 3 HD-2D Remake در تاریخ ۱۴ نوامبر ۲۰۲۴ (۲۴ آبان ۱۴۰۳) برای پلی استیشن ۵ منتشر خواهد شد. لطفاْ نظرات خود را درباره این بازی با ما و دیگر کاربران زومجی به اشتراک بگذارید.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات