محتوای سال دوم بازی Mortal Kombat 1 به‌زودی نمایش داده می‌شود

جمعه ۲۲ تیر ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۹
مطالعه 2 دقیقه
پوستر بازی Mortal Kombat 1
استودیوی ندررلم اعلام کرد که محتوای جدید سال دوم بازی Mortal Kombat 1 شامل DLC کاراکترهای جدید را در رویداد کامیک کان معرفی می‌کند.
تبلیغات

ماه گذشته و با اضافه شده شخصیت هوملندر از سریال The Boys به بازی Mortal Kombat 1، عرضه‌ی محتوای Kombat Pack 1 رسماً به پایان رسید. خوشبختانه هنوز هم محتوای بیشتری در راه این بازی مبارزه‌ای پرطرفدار خواهد بود و توییت حساب رسمی استودیوی سازنده‌ی آن تأیید می‌کند که پنل اختصاصی مورتال کامبت در رویداد کامیک کان سن دیگو، میزبان رونمایی از محتوای سال دوم بازی خواهد بود.

رویداد کامیک کان سن دیگو برای ۲۶ ژوئیه (۵ مرداد) برنامه‌ریزی شده است. احتمالا در این رویداد شاهد رونمایی از DLC جدید بازی شامل کاراکترهای بیشتر برای آن خواهیم بود. یکی از دیتامانیترهای بازی به‌ام Interloko اخیرا فاش کرده بود که فایل‌های داخلی بازی به اضافه شدن احتمالی شخصیت‌ Noob Saibot، شخصیت Sektor، شخصیت Cyrax، ترمیناتور با فرم T-1000، شخصیت گوست‌فیس از سری Scream و کونان بربر به بازی اشاره دارند. همچنین دو آرنای جدید و پنج انانسر جدید دیگر نیز در راه اضافه شدن به بازی هستند.

2024-7-mortal-kombat-1-sdcc

در شرایطی که معرفی یک Kombat Pack دیگر نیز کاملاً محتمل است، اد بوون، یکی از مؤسسین استودیوی ندررلم در ماه دسامبر سال ۲۰۲۳ تایید کرده بود که یک DLC پولی برای این بازی در دست ساخت است. این بسته شامل محتوای داستانی بیشتر و یک سورپرایز بزرگ برای خریداران خود خواهد بود. بنابراین در این مدت باید منتظر انتشار اخبار بیشتری را در اینباره باشیم.

Mortal Kombat 1 هم‌اکنون برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، نینتندو سوییچ و کامپیوتر قابل تجربه است. مورتال کامبت ۱ به‌عنوان یک ریبوت در عصر نو جریان دارد که لیو کانگ، خدای آتش مبارزانی نظیر ریدن و کونگ لائو را برای شرکت در مسابقات تعلیم می‌دهد. البته نیروهای تاریک دست به کار می‌شوند و دیری نمی‌گذرد که دوباره درگیری آغاز می‌شود. این بازی تا ماه نوامبر ۲۰۲۳ سه میلیون نسخه فروش داشت. زومجی در بررسی بازی Mortal Kombat 1 امتیاز ۸.۵ از ۱۰ را داده است. انتخاب دیالوگ‌ها و تعامل‌های بسیار خوب کاراکترها با یکدیگر و طراحی جذاب فیتلیتی‌ها و بروتالیتی‌های بازی از نقاط قوت بازی نام برده شده است.

در پایان نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات