تاریخ عرضه نسخه دسترسی زودهنگام بازی GreedFall 2 مشخص شد

جمعه ۲۲ تیر ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۹
مطالعه 2 دقیقه
پوستر بازی GreedFall 2: The Dying World
شرکت Nacon و استودیوی Spiders اعلام کردند که زمان عرضه نسخه دسترسی زودهنگام بازی GreedFall 2: The Dying World را اعلام کردند.
تبلیغات

بازی GreedFall 2: The Dying World دنباله بازی GreedFall از سال ۲۰۱۹ است که طبق آخرین آمار منتشر شده، بیش از دو میلیون نسخه فروش داشته است. البته برخی از کاربرهای پلی استیشن پلاس به‌لطف رایگان شدن بازی برای مشترک‌های این سرویس، قادر به تجربه‌ی GreedFall بدون پرداخت هزینه‌ی جداگانه برای آن بودند. شرکت Nacon، ناشر گریدفال دو سال پیش با پخش یک تریلر به معرفی بازی GreedFall 2: The Dying World پرداخت و وعده انتشار آن در سال ۲۰۲۴ را به علاقه‌مندان داد.

داستان این بازی سه سال پس از وقایع نسخه اول روایت می‌شود؛ جایی‌که به‌نظر می‌رسد بازیکنان در نقش یکی از بومی‌های Teer Fradee در حال انتقال به Gacane است. استودیو اسپایدرز (Spiders) همانند نسخه قبل، وظیفه توسعه GreedFall 2: The Dying World را برعهده دارد. این شرکت اخیراً اعلام کرده بود که GreedFall 2: The Dying World را تابستان امسال و پیش از عرضه‌ی نسخه کامل به‌صورت دسترسی اولیه در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

حالا آن‌ها رسما اعلام کردند که نسخه دسترسی زودهنگام بازی در تاریخ ۲۴ سپتامبر (۳ مهر) ازطریق پلتفرم استیم در دسترس قرار می‌گیرد. نسخه کامل این بازی به کنسول‌های نسل فعلی هم خواهد آمد. نسخه ارلی اکسس بازی GreedFall 2: The Dying World امکان دسترسی به بخش‌های ابتدایی بازی را در اختیار کاربران قرار خواهد داد که شامل بخش طراحی کاراکتر و سه منطقه Teer Fradee و Thynia و Uxantis برای ماجراجویی گیمرها خواهد بود.

2024-7-ss-e4d078a7bf76b3f3df3d66646fa21a12768d1923

آپدیت‌های بعدی بازی نیز همراهان بیشتر، مناطق بیشتر و مأموریت‌های جدید را به همراه مهارت‌ها و ویژگی‌های جدید برای کاربران خواهد بود. در داستان بازی، با همه‌گیری طاعون مالیکور، جنگ‌ها و گروه‌بندی‌های زیادی درحال رخ دادن است و مخاطب باید شخصیت اصلی را آزاد کند تا به تعیین سرنوشت خود بپردازد. مبارزه همچنان یکی از گزینه‌های پیشرفت در بازی است، اما سیاست داشتن و دیپلماسی، یکی دیگر از مواردی است که ازطریق آن می‌توان هم‌پیمان‌های مختلفی را به‌دست آورید.

هدف نهایی شما در GreedFall 2: The Dying World این است که به «جاه‌طلبی یک مرد برای فتح کردن مناطق مختلف» پایان دهید. نسخه Early Access بازی GreedFall 2: The Dying World تنها روی پی سی در دسترس قرار خواهد گرفت. اما نسخه نهایی آن برای PS5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس نیز عرضه خواهد شد. درحال حاضر مشخص نیست که نسخه اولیه بازی تا چه‌زمانی به طول خواهد انجامید. طی هفته‌های آینده باید منتظر اعلام اطلاعات بیشتری از سوی سازندگان بازی باشیم.

در پایان نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات