بازی مبارزه‌ای Sleet Fighter به DOTA 2 اضافه شد

جمعه ۲۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۱
مطالعه 2 دقیقه
بازی داخلی Sleet Fighter برای دوتا 2
Dota 2 در آپدیت Crownfall یک بخش بازی مبارزه‌ای جانبی و مجزا به نام Sleet Fighter را اضافه کرده است که به‌صورت چند نفره نیز قابل انجام است.
تبلیغات

آپدیت Crownfall بازی Dota 2 بخش جدیدی را ازطریق بتل پس بازی در دسترس کاربران قرار داده است که در ژانر مبارزه‌ای و شامل پنج کاراکتر با فهرست حرکات اختصاصی آن برای هر مبارز و اسکین‌های مختلف و فریم دیتا برای آن‌ها می‌شود. همان‌طور که به نظر می‌رسد، با یک بازی کامل مبارزه‌ای مواجه نیستیم اما به هر حال تجربه سرگرم کننده‌ای است که برای بازیکنان Dota 2 در نظر گرفته شده است.

این بخش، Sleet Fighter نام‌گذاری شده است و اضافه شدن آن بدون معرفی قبلی و کاملاً غافلگیرانه بود. تاکنون بازخوردها نسبت به این بخش جدید مثبت بوده است؛ هرچند درحال حاضر این بخش یک تجربه‌ی خالص PvE محسوب می‌شود اما جوایز بتل پس آن نشان می‌دهد که به مراتب سرگرم کننده‌تر از اسکین‌های بیشتر یا دارایی درون بازی باشد.

این اولین‌بار نیست که Dota 2 اقدام به اضافه کردن یک مینی گیم به بازی می‌کند؛ تقریباً چهار سال پیش بود که امکان تجربه‌ی یک بازی جانبی با استایل Dota Underlords در اختیار دارندگان بتل پس بازی قرار گرفت.

بازی مبارزه ای Sleet Fighter در Dota 2

از نظر سایر جوایز نیز بازیکنان Dota 2 گنجینه‌ها و اسنک‌های شیرینی دریافت خواهند کرد که می‌توان آن‌ها را با هیرو ست‌ها، پیک‌ها و موارد دیگر مبادله کرد. همچنین سکه‌های Crownfall نیز وجود دارند که تخفیف‌های ویژه‌ای را برای کسانی که آن‌ها را جمع آوری می‌کنند، ارائه می‌دهند. در مجموع، با یک مجموعه نسبتاً استاندارد از جوایز بتل پس مواجه هستیم که درکنار یک بازی مبارزه‌ای کاملاً کاربردی و سرگرم کننده ارائه شده است.

نکته جالب توجه دیگر، امکان تجربه چند نفره بخش Sleet Fighter است می‌تواند زمینه‌ی مسابقات جانبی سرگرم کننده‌ای بین بازیکنان باشد. این حالت هم به‌صورت آنلاین و هم به‌صورت لوکال قابل انجام است. بنابراین همه‌ی پیش زمینه‌های لازم برای کسانی که دوست دارند اینبار به‌جای زاویه دید بالا به پایین، از نمای دو بعدی به رقابت با هم بپردازند، فراهم شده است.

در پایان نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات