تاریخ عرضه بازی TMNT: Mutants Unleashed اعلام شد

جمعه ۲۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۵
مطالعه 1 دقیقه
مبارزه لاک پشت های نینجا در بازی Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutants Unleashed
شرکت اوت‌رایت گیمز با پخش تریلر جدیدی از زمان انتشار بازی Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutants Unleashed رونمایی کرد.
تبلیغات

شرکت Outright Games در ماه سپتامبر ۲۰۲۳ از Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutants Unleashed رونمایی کرد و اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که تاریخ انتشار این بازی مشخص شده است. این بازی در تاریخ ۲۷ مهر ۱۴۰۳ (۱۸ اکتبر ۲۰۲۴) با قیمت ۳۹.۹۹ دلار دردسترس کاربران پلتفرم‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، نینتندو سوییچ و کامپیوتر قرار می‌گیرد.

شرکت اوت‌رایت گیمز تریلر گیم‌پلی جدیدی از بازی TMNT: Mutants Unleashed را نیز پخش کرد که ادامه ماجراجویی‌های لاک‌پشت‌های نینجا پس از انیمیشن Mutant Mayhem (آشوب جهش‌یافته) را نشان می‌دهد. گیمرها در این بازی کنترل یکی از برادران لاک‌پشت را در دست می‌گیرند و به کاوش در خیابان‌ها و فاضلاب‌های شهر نیویورک می‌پردازند. لئوناردو، رافائل، داناتلو و مایکل‌آنجلو پس از ظهور جهش‌یافته‌های تازه باید برای برقراری صلح تلاش کنند.

هر یک از کاراکترهای بازی Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutants Unleashed درخت مهارت مخصوص به خود را دارد که به کسب توانایی‌ها و دسترسی به مکان‌های مختلف برای کاوش کمک می‌کند. بازیکن‌ها می‌توانند به‌شکل انفرادی یا کو-آپ لوکال دونفره به تجربه بازی بپردازند. طرفدارهای مجموعه لاک‌پشت‌های نینجا علاوه‌بر این بازی می‌توانند منتظر بازی آرکید براولر Wrath of the Mutants و بازی روگ-لایک Splintered Fate نیز باشند.

دانلود ویدیو از آپارات

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات