نویسنده: حسن اکرامی
// جمعه, ۲۲ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۳۵

بازی Double Dragon Revive با پخش یک تریلر جذاب معرفی شد

استودیو Yuke با پخش یک تریلر دیدنی به معرفی بازی بیت‌-ام-آپ Double Dragon Revive پرداخت.

مدتی قبل شرکت Arc System Works در مجله هفتگی فامیتسو تایید کرد بازی جدیدی از سری مبارزه‌ای Double Dragon را معرفی خواهد کرد که قرار است یک بازسازی برای احیای این مجموعه محبوب و کلاسیک باشد. حال این شرکت با همکاری استودیو Yuke رسما از بازی Double Dragon Revive رونمایی کردند. در تریلر معرفی این بازی بیت-ام-آپ شاهد مبارزه جیمی و بیلی لی با دشمنان در محیط‌هایی سه‌بعدی هستیم.

تیم سازنده تلاش کرده است در طراحی سبک بصری Double Dragon Revive به بازی‌های کلاسیک مجموعه وفادار بماند. بااین‌حال مکانیسم‌های گیم‌پلی بازی گسترش پیدا کرده‌اند تا پیش بردن مبارزات تنها به فشردن متوالی دکمه‌ها خلاصه نشوند. بازیکن‌ها باید برای موفقیت در نبردها به‌خوبی الگوی حمله دشمنان را یاد بگیرند و بهترین فرصت‌ها برای حمله را پیدا کنند. علاوه‌براین Double Dragon Revive به‌مانند بازی‌های قدیمی مجموعه امکان استفاده از انواع سلاح‌ها را به بازیکن می‌دهد و در کنار آن فرصت استفاده از ویژگی‌های محیط اطراف برای کسب برتری در مبارزات فراهم شده است.

استودیو Yuke کنترل‌های بازی را برای ارائه تجربه‌ای مدرن اصلاح کرده است تا بازیکن‌ها بهتر بتوانند با داستان تقابل مجدد برادران لی با دشمنان گذشته‌شان همراه شوند. استودیو Yuke مسئولیت توسعه بازی آینده را به عهده دارد و شرکت Arc System Works که در سال‌های گذشته تجربه بسیار خوبی در ساخت و عرضه بازی‌های مبارزه‌ای کسب کرده است، روی روند ساخت آن نظارت می‌کند.

بازی Double Dragon Revive در سال ۲۰۲۵ برای کامپیوتر، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه می‌شود.

دانلود ویدیو از آپارات 


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده