احتمال توسعه بسته الحاقی بازی Armored Core

جمعه ۲۲ تیر ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۳
مطالعه 2 دقیقه
تصویر هنری افشاشده بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon
موقعیت‌های شغلی جدید در استودیو فرام‌سافت‌ور می‌تواند از توسعه بسته الحاقی بازی Armored Core 6: Fires of Rubican خبر بدهند.
تبلیغات

یکی از کاربران شبکه‌های اجتماعی با درنظر داشتن ویژگی‌های افراد موردنظر در موقعیت‌های شغلی جدید استودیو FromSoftware، این سمت را مربوط به توسعه یک بسته الحاقی احتمالی برای Armored Core 6: Fires of Rubican یا یک بازی جدید از این سری خواند.

در قسمت شرح وظایف نیروهای استخدامی آمده است که این افراد باید در «مدل‌سازی و طراحی بافت قسمت‌های مختلف ربات‌ها» مهارت داشته باشند. با درنظر داشتن این توضیحات، تنها اثری که با ربات‌های مختلف ارتباط دارد Armored Core 6: Fires of Rubican است؛ بازی‌ای که پس از انتشار در سال گذشته، توانست توجه طرفداران و منتقدان زیادی را به‌خود جلب کند.

بازیکن‌ها در سال گذشته همزمان با بررسی‌ کردن فایل‌های بازی اشاره‌هایی به یک بسته الحاقی را یافتند. Zullie، یکی از خبرنگاران صنعت بازی‌های ویدیویی ادعا کرد که «چندین پیام مختلف در بازی Armored Core 6» به بسته الحاقی این اثر اشاره کردند؛ پیغام‌هایی مانند «۷۱۰۰۰۰ بخش از بسته الحاقی غیرفعال شدند» و «تغییرات ۷۱۰۰۳۰ در وضعیت مالکیت بسته الحاقی موجب تغییر AC Assembly شده است.»

تعدادی از کاربران احتمال می‌دهند که این پیغام‌ها می‌تواند مربوط به نسخه بعدی Armored Core باشد، اما توسعه دنباله بازی در این فاصله زمانی کم دور از ذهن به‌نظر می‌رسد؛ چراکه همزمان با موفقیت بسته الحاقی Shadow of the Erdtree بازی Elden Ring، احتمال ساخت محتوای بعدی این سری بازی بالا رفته است. باید درنظر داشت که این استودیو هنوز هیچ بیانیه رسمی‌ای در این مورد منتشر نکرده است و نمی‌توان تنها به احتمالات مختلف تکیه کرد.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات