تعدیل نیروها به استودیو Splash Damage رسید

شنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۳ - ۰۱:۲۵
مطالعه 1 دقیقه
لوگو استودیو Splash Damage
همزمان با افزایش روند تعدیل نیروها در صنعت بازی‌های ویدیویی، استودیو Splash Damage نیز تعدادی از کارمند‌های خود را اخراج کرد.
تبلیغات

تعدیل نیروها در صنعت بازی‌های ویدیویی به یکی از نگرانی‌های توسعه‌دهندگان تبدیل شده است؛ روندی که از ابتدای سال جاری افزایش داشته است و اکنون نوبت به استودیو Splash Damage رسیده است.

استودیو Splash Damage طی مصاحبه‌ای با رسانه GameIndustry.biz از تعدیل نیروهای خود خبر داد و مدعی شد که این آمار تنها «تعداد کمی از کارمندان» را شامل شده است. این استودیو در این راستا اظهار داشت: «ما پس از بازنگری روند تجاری، به نقطه‌ای رسیدیم که چاره‌ای جز تغییر ساختار برای برآورده کردن نیازهای آثار فعلی و آینده خود نداریم. با وجود تلاش‌های فراوان برای جلوگیری از این اتفاق، متاسفانه تعدادی از شغل‌های حاضر در استودیو در معرض تعدیل نیرو قرار گرفته‌اند.

شغل‌های یادشده بخشی از نیرو‌های عملیاتی هستند و این موضوع تأثیری روی تیم‌های توسعه نخواهد داشت. در نتیجه تمامی بازی‌های معرفی‌شده و معرفی‌نشده این استودیو در دست توسعه باقی خواهند ماند.» استودیو Splash Damage در حال حاضر مشغول کار روی بازی Transformers: Reactivate است. این استودیو پیش‌تر روی بخش‌های چند‌‌نفره بازی‌های Gears 4 و Gears 5 همچنین نسخه کامپیوتر Halo: The Master Chief Collection کار کرده است.

تاکنون بیش از ۱۱ هزار نفر در صنعت بازی‌‌های ویدیویی شغل خود را از داده‌اند.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات