نویسنده: یاشار ظروفی
// جمعه, ۲۲ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۰۵

دسترسی مشترکان پلی استیشن پلاس به نسخه بتا بازی Concord

شرکت سونی دسترسی زودهنگام به نسخه بتای بازی Concord را برای تمام مشترکان سرویس پلاس در این آخر هفته باز کرد.

پیش از این فقط کسانی که این بازی لایو سرویس تیراندازی را پیش خرید کرده بودند امکان دسترسی به دوره آزمایشی این آخر هفته را داشتند اما طبق اعلامیه سونی در روز پنجشنبه، تمام مشترکان سرویس پلی استیشن پلاس می‌توانند از دوره آزمایشی این بازی لذت ببرند.

دسترسی زودهنگام به نسخه بتای بازی Concord از روز جمعه ۲۱ تیر ماه ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران روی کنسول پلی استیشن ۵ و کامپیوتر برای کاربرانی که این بازی را پیش خرید کردند یا عضو سرویس پلی استیشن پلاس هستند باز می‌شود. امکان پیش دانلود بازی برای کاربران مجاز از روز پنجشنبه در دسترس قرار گرفته است.

همچنین یک نسخه بتای باز در هفته آینده از پنجشنبه ۲۸ تیر الی یکشنبه ۳۱ تیر ماه برای همه علاقمندان به این بازی نیز باز می‌شود. نسخه بتا شامل سه حالت Clash Point، Trophy Hunt و Cargo Run به علاوه تمام ۱۶ شخصیت بازی است که می‌توانید با تمام این شخصیت‌ها بازی کنید و آن‌ها را شخصی‌سازی کنید.

ایستادن شخصیت‌های مختلف بازی Concord در کنار یکدیگر

کسانی که در این دوره آزمایشی بازی را تجربه کنند جوایز متعددی در درون بازی دریافت می‌کنند که قابل استفاده در نسخه اصلی نیز هست. از جمعه این جوایز می‌توان به یک آویز اسلحه قورباغه شکل، یک آیکون ستاره دنباله‌دار و یک بیزینس کارت اشاره کرد.

نسخه اولیه این بازی ساخته شده توسط استودیو Firewalk پلی استیشن برای کنسول پلی استیشن ۵ و کامپیوتر در تاریخ ۲ شهریور در دسترس عموم قرار می‌گیرد. کنکورد یک عنوان تیراندازی تیم محور ۵ به ۵ است که در آن بازیکنان با هر اسلحه‌ای که بخواهند باید با تیم حریف رقابت کنند.

استودیو فایرواک در مصاحبه اختصاصی خود با رسانه VGC به برنامه‌های کسب درآمد این بازی و همچنین بازخوردهای منفی تریلر آن در همایش State of Play پلی استیشن اشاره کرد و گفت:

« بله، آن تریلر… آن فقط ذره کوچکی از تمام چیزهایی بود که سال‌ها روی آن کار کرده بودیم. ما برای این بازی و این IP بسیار هیجان داریم و بی‌صبرانه منتظریم که بازی را در دسترس مردم قرار دهیم.»

نظر خود را درباره این بازی با ما و دیگر کاربران زومجی به اشتراک بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده