نسخه پی‌ سی بازی Red Dead Redemption احتمالا به‌زودی منتشر خواهد شد

شنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۳ - ۰۳:۱۴
مطالعه 2 دقیقه
پوستر بازی Red Dead Redemption
براساس جدیدترین شواهد و مدارک، انتظار داریم که پورت بازی Red Dead Redemption برای رایانه‌های شخصی به‌زودی منتشر شود.
تبلیغات

Red Dead Redemption یکی از مهم‌ترین و موفق‌ترین بازی‌های راک‌استار گیمز به شمار می‌رود. اگرچه این بازی ۱۴ سال پیش منتشر شده است، اما طرفداران هنوز هم منتظر پورت پی‌سی آن هستند. چندی پیش گزارش شد که راک‌استار گیمز در حال توسعه پورت این بازی برای رایانه‌های شخصی است و هم‌اکنون به‌نظر می‌رسد که بیش از هر زمان دیگری به انتشار آن نزدیک هستیم.

این مجموعه در حال حاضر با فروش بیش از ۷۵ میلیون نسخه، دومین مجموعه بزرگ راک‌استار گیمز محسوب می‌شود. این عدد احتمالاً پس از انتشار پورت رایانه شخصی افزایش خواهد یافت. طبق گزارش کاربری در شبکه اجتماعی ایکس، انتشار Red Dead Redemption برای رایانه‌های شخصی قریب‌الوقوع است.

ماجراجویی جان مارستون در بازی Red Dead Redemption

راک‌استار اخیراً لانچر رایانه شخصی خود را از نو طراحی کرده است. رابط کاربری جدید لیستی از بازی‌های کلاسیک این استودیو را برجسته می‌کند و Red Dead Redemption دقیقاً در این بخش قرار می‌گیرد. شرکت تیک‌تو اینتراکتیو نیز به‌زودی جلسه‌ای را با حضور سرمایه‌گذاران برگزار خواهد کرد و انتظار می‌رود که پورت بازی Red Dead Redemption برای رایانه‌های شخصی در آن جلسه معرفی شود.

ما از قبل می‌دانیم که این پورت در حال توسعه است؛ بنابراین فقط منتظر معرفی شدن آن هستیم. خوشبختانه شواهد نیز حاکی از آن هستند که این رونمایی در آینده بسیار نزدیک انجام خواهد شد. اطلاعات به‌دست آمده از هک فروشگاه اپیک گیمز حاکی از آن بودند که نسخه پی‌سی این بازی در حال توسعه است؛ بنابراین فقط باید منتظر معرفی شدن آن باشیم.

طرفداران همچنین می‌توانند انتظار داشته باشند که این پورت در ماه اوت یا سپتامبر امسال (مرداد یا شهریور) منتشر شود. این همان روندی است که راک‌استار گیمز برای انتشار نسخه‌های کنسولی دنبال کرد؛ بنابراین می‌توانند مطمئن بود که پورت پی‌سی این بازی به‌زودی عرضه خواهد شد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با زومجی همراه باشید.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات