تریلر جدید Tekken 8 تاریخ اضافه شدن لیدیا به فهرست مبارزان را نشان می‌دهد

شنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۷
مطالعه 1 دقیقه
لیدیا در بازی Tekken 8
شرکت بندای نامکو با پخش تریلر تازه‌ای از گیم‌پلی مبارزه لیدیا، تاریخ اضافه شدن این شخصیت به جمع مبارزان بازی Tekken 8 را اعلام کرد.
تبلیغات

بازیکن‌های Tekken 8 منتظر اضافه شدن شخصیت الحاقی بعدی هستند. حال بندای نامکو با پخش تریلری اعلام کرد Lidia Sobieska به‌عنوان شخصیت دی‌ال‌سی جدید بازی قرار است در تاریخ ۴ مرداد ۱۴۰۳ (۲۵ ژوئیه ۲۰۲۴) در دسترس قرار بگیرد. همچنین مشخص شد خریداران Year 1 Pass بازی می‌توانند سه روز زودتر مبارزه با این شخصیت جدید را شروع کنند.

در تریلر منتشر شده می‌توانیم لیدیا را در لباس‌های هنرهای رزمی مخصوصش ببینیم. درحالی‌که لباس اول همان لباس Karategi با رنگ بنفش است، لباس دوم کاملا جدید برای او طراحی شده است. علاوه‌براین لباس سوم این شخصیت با الهام از پوشش او در بازی Tekken 7 در دسترس قرار می‌گیرد. بندای نامکو همراه‌با لیدیا از استیج جدید Seaside Resort رونمایی کرد که به‌صورت آزاد برای تمام بازیکن‌ها عرضه می‌شود. این استیج در سه زمان روز، غروب و شب قابل انتخاب است که هرکدام سبک بصری نورپردازی و سایه‌زنی منحصربه‌ خودشان را دارند.

بازی مبارزه‌ای Tekken 8 هم‌اکنون برای کامپیوتر، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس در دسترس است. بندای نامکو در برنامه دارد دو شخصیت باقیمانده از Year 1 Pass بازی را در پاییز و زمستان امسال اضافه کند.

تماشا از یوتیوب

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات