ویدیو جدید Frostpunk 2 به داستان بازی می‌پردازد

شنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۸
مطالعه 1 دقیقه
محیط بازی Frostpunk
تعدادی ویدیو تحت عنوان City Unbound قرار است به شرح ابعاد مختلف بازی Frostpunk 2 بپردازند. قسمت اول این سری هم‌اکنون منتشر شده است.
تبلیغات

استودیوی ۱۱ بیت نسخه پی‌سی بازی Frostpunk 2 را برای پرداخت بیشتر به تعویق انداخت. به همین دلیل آن‌ها قصد دارند سری ویدیویی جدیدی به نام City Unbound را منتشر کنند و از این طریق ابعاد مختلف بازی و ویژگی‌های جدید آن را به طرفداران نشان دهند. در قسمت اول جیکوب استوکالسکی، کارگردان بازی، توضیحاتی را درباره محیط شهر و نحوه اداره آن ارائه می‌دهد.

در ادامه ممکن است قسمت مهمی از داستان نسخه اول برای شما اسپویل شود

در نسخه قبلی قهرمان بازی درگذشت. شما اکنون در نقش شخصیت جدید خود به مباشر تبدیل شده‌اید و با گروه‌های مختلف ارتباط دارید. همچنین می‌توانید قوانینی را برای بهبود زندگی مردم تصویب کنید. البته هر جناح ایده‌های متفاوتی برای مسیر بشریت دارد؛ بنابراین شما باید خواسته‌های آن‌ها را به چالش بکشید و در عین حال، بقای خود را در یخبندان سخت تضمین کنید.

پایان اسپویل

دانلود از آپارات

قسمت‌های آینده جزئیات بیشتری را در مورد جناح‌ها، افزایش مقیاس ساختمان‌ها و حتی ورود به زمین‌های بایر یخ‌زده برای بازپس‌گیری مکان‌های مختلف ارائه خواهند داد. بازی Frostpunk 2 در تاریخ ۲۰ سپتامبر ۲۰۲۴ (۳۰ شهریور ۱۴۰۳) برای رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود. نسخه‌های کنسولی آن نیز با اندکی تأخیر منتشر خواهند شد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با زومجی همراه باشید.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات