تصاویر جدیدی از بازی The Wolf Among Us 2 منتشر شد

شنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۱
مطالعه 2 دقیقه
گردهم‌آبیی کاراکترهای بازی The Wolf Among Us 2
استودیوی تل‌تیل گیمز به مناسبت سالگرد تأسیس خود و ۲۰ ساله شدن شرکت، اسکرین‌شات‌های جدیدی را از بازی مورد انتظار The Wolf Among Us 2 منتشر کرده است.
تبلیغات

استودیوی تل‌تیل گیمز حدود یک سال پیش اعلام کرد که انتشار بازی The Wolf Among Us 2 تا سال ۲۰۲۴ به تعویق افتاده است و قصد دارد این بازی را با آنریل انجین ۵ توسعه دهد؛ اما هم‌اکنون به اواسط سال ۲۰۲۴ رسیده‌ایم و تاریخ عرضه بازی هنوز مشخص نیست.

آخرین تریلر این بازی بیش از دو سال پیش منتشر شد و استودیوی سازنده هنوز تمایلی برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات ندارد؛ اما ساعاتی پیش و به‌لطف سالگرد تأسیس این استودیو تصاویر جدیدی از بازی مورد بحث منتشر شد.

استودیو با استفاده از توییتر، سالگرد تأسیس خود را جشن گرفت و دو اسکرین‌شات از بازی مورد انتظار The Wolf Among Us 2 را با طرفداران به اشتراک گذاشت. این تصاویر قهرمان بازی را در مکان‌های مختلف نشان می‌دهند.

اطلاعات زیادی از این بازی در دست نیست و نمی‌دانیم دقیقاً چه زمانی منتشر خواهد شد. استودیوی تل‌تیل گیمز در اکتبر سال گذشته (مهر ۱۴۰۲) تایید کرد که به‌دلیل شرایط فعلی بازار با تعدیل نیرو مواجه شده است.

در آن زمان، استودیو گفت که بازی The Wolf Among Us 2 هنوز در حال تولید است؛ اما مدت کوتاهی پس از آن متوجه شدیم که اکثر سازندگان این بازی از کار اخراج شده‌اند. در ادامه می‌توانید به تماشای تصاویر مذکور بپردازید:

چهره مصمم بیگبی ولف در بازی The Wolf Among Us 2
بیگبی ولف در حال بررسی یک شیء

بازی The Wolf Among Us 2 در تاریخ نامشخصی برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن ۵ و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. لطفاً برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با زومجی همراه باشید.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات