ونوم به بازی Marvel Rivals می آید

شنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۱
مطالعه 2 دقیقه
ونوم با لباس سیان کلش در بازی مارول رایوالز venom with cyan clash skin in marvel rivals game
تریلر جدید Marvel Rivals توانایی‌های شخصیت جدید ونوم را به نمایش می‌گذارد.
تبلیغات

تریلر تازه منتشر شده از بازی مارول رایوالز توسط استودیو NetEase پیش از عرضه محدود نسخه بتا شخصیت ونوم، یکی از دو شخصیت جدید و قابل بازی در این عنوان را به نمایش می‌گذارد. درهم تنیدگی ریسه‌های زمانی باعث شده تا سیمبیوت (گونه انگلی بیگانه که خود ونوم نیز نوعی از آن است) حافظه خود را از دست دهد. در همین حین، یک چیز باستانی نیز در حال تلاش برای ورود به مولتی‌ورس مارول است که ظاهرا ونوم باید جلوی آن را بگیرد.

چگونه باید این کار را انجام دهد؟ با شرکت کردن در مسابقات ۶ به ۶ در مقابل دیگر قهرمانان و دشمنان، جمع کردن امتیاز و محافظت از محموله‌ها. توانایی‌های ونوم به عنوان یک ونگارد شامل تاب خوردن، خزیدن روی دیوارها، پریدن روی دشمنان و تابیدن آن‌ها در پیچک‌های خود، سپر کردن آن‌ها و جلوگیری از فرارشان است.

اگر به مبارزه با فاصله کم علاقه دارید، می‌توانید با ونوم روی زمین فرود آیید، دشمن را از زمین بردارید و نصف آن را با یک گاز بزرگ بخورید. این روش قطعا روشی قدرتمندتر از کاری است که اسپایدرمن با دشمنان خود انجام می‌دهد.

عرضه محدود نسخه بتا در تاریخ ۲ مرداد برای ایکس باکس سری ایکس و اس، پلی استیشن ۵ و کامپیوتر با قابلیت کراس پلی انجام می‌شود. کسانی که نسخه بتا را تجربه می‌کنند می‌توانند علاوه‌بر اسکین اورجینال ونوم، از اسکین Cyan Clash آبی رنگ او که در فیلم سینمایی ونوم دیده بودیم نیز استفاده کنند.

دانلود از آپارات

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات