Star Wars Outlaws مشابه بازی های یوبیسافت نخواهد بود

یک‌شنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۳ - ۰۲:۲۹
مطالعه 2 دقیقه
کی وس آماده ماجراجویی در بازی Star Wars Outlaws
کارگردان Star Wars Outlaws مدعی شد که این بازی یک اثر تکراری یوبیسافت در ظاهر جنگ ستارگان نخواهد بود.
تبلیغات

بیشتر بازیکن‌ها با فرمول قدیمی یوبیسافت در ساخت بازی‌های جهان‌باز آشنا هستند که آثاری با دنیایی بزرگ و زیبا هستند. در همین راستا بسیاری از طرفداران تصور می‌کنند که بازی Star Wars Outlaws نیز از این فرمول پیروی خواهد کرد. اکنون سازندگان بازی در پاسخ‌ به نگرانی‌های طرفداران مدعی شدند که این اثر با ساخته‌های دیگر یوبیسافت متفاوت خواهد بود. Massive Entertainment اعلام کرد که این استودیو همزمان با برداشتن قدم‌های بزرگ در توسعه، اثری متفاوت با بازی‌های تکراری این شرکت را ارائه می‌کند.

جولین گرایتی، کارگردان بازی مدعی شد که مسیو اینترتینمنت با سبک توسعه این شرکت آشنایی دارد و دیدگاه این استودیو با یوبیسافت به‌طول کامل متفاوت است. او با اشاره به بازی The Division تأکید کرد که DNA مسیو با یوبیسافت تفاوت دارد. گرایتی در ادامه همزمان با تأکید بر شرکت اکتیویژن، مالک قبلی آن‌ها گفت: «ما از سبک توسعه آثار یوبیسافت آگاه هستیم و استودیو مسیو اینترتینمنت همیشه متفاوت بوده است.»

او تأکید کرد که Star Wars Outlaws یک بازی یوبیسافت با ظاهر و پوسته جنگ ستارگان نخواهد بود؛ چراکه خود آی‌پی به‌تنهای ایده‌های خلاقانه زیادی را در اختیار سازندگان قرار می‌دهد. مکانیزم‌های مختلف بازی توجه بسیاری از طرفداران را به‌خود جلب کرده است؛ مواردی مانند سیستم تحت‌تعقیب مشابه با سری GTA و نداشتن درخت مهارت می‌تواند از یک تجربه خاص و ویژه خبر بدهند.

Star Wars Outlaws در تاریخ ۹ شهریور (۳۰ اوت) برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 5 و کامپیوتر منتشر خواهد شد. روند توسعه این بازی به‌تازگی کامل یا به‌اصطلاح گلد شد.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات