استودیو سازنده Dying Light نیروهای دورکار خود را کاهش می‌دهد

یک‌شنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۳ - ۰۲:۴۱
مطالعه 2 دقیقه
زامبی های بازی Dying Light
شرکت Techland در جدیدترین بیانه‌ی خود به بیشتر کارمندان خود دستور داد تا فعالیت خود را به‌صورت حضوری ادامه دهند.
تبلیغات

به‌نظر می‌رسد که شرکت Techland «به‌صورت غیرمنتظره و بدون مشورت» به‌تازگی دستور «بازگشت به دفتر» را صادر کرده است. این شرکت از کارکنان درخواست کرده است که نوع فعالیت خود را از دورکاری تغییر و به‌صورت حضوری به‌کار خود ادامه دهند. این موضوع نگرانی کارمندان شرکت نسبت به شرایط و امکانات نامساعد محیط کار را درکنار موارد دیگر در پی داشته است. پیش‌تر شیوع ویروس کووید ۱۹ موجب شد تا بسیاری از شغل‌ها فعالیت خود را به‌صورت دورکاری ادامه دهند و این موضوع برای بسیاری از استودیوها تصمیمی دائمی بود.

تصمیمی که موجب شد بسیاری از سازندگان تیمی متشکل از نیروهای دورکار داشته باشند. اکنون با گذشت زمان و از بین رفتن نگرانی‌های ناشی از این ویروس، بسیاری از شرکت‌های بزرگ به کار حضوری بازگشتند؛ شرکت‌ها و استودیو‌هایی مانند راک‌استار که دلیل بازگشت به این روش را امنیت خواند و یوبیسافت که از نیروهای خود خواست که فعالیت خود را در یکی از دفترهای نزدیک در سرتاسر جهان ادامه دهند.

لوگو شرکت Techland

همزمان با افزایش نگرانی‌های مالی پیرامون کمبود نیرو در دفترهای مختلف و بسته شدن استودیوها این تصمیمات جدی‌تر شدند؛ چراکه شرکت‌های مختلف برای جبران هزینه‌ها به‌جای اجبار نیروها به‌ بازگشت در محیط کاری، مجبور به بستن دفتر‌های خود شدند. تک‌لند در راستای درخواست بازگشت کارکنان خود اظهار داشت: «با اینکه دورکاری همچنان یکی از گزینه‌های کارکنان باقی خواهد ماند، ما بسیاری از موقعیت‌های شغلی خود را به حضوری یا ترکیبی تغییر خواهیم داد.

کارمندانی که فاصله کمی با دفترهای ما دارند، سه روز در هفته به فعالیت حضوری خود ادامه خواهند داد. همچنین ما از افرادی که از کشورهای دیگر با ما همکاری می‌کنند درخواست می‌کنیم که به‌صورت مرتب به دفتر مراجعه کنند تا بتوانیم ارتباطی قوی‌تر را بسازیم.»

گزارش‌های مختلف از شرایط نامساعد این شرکت برای فعالیت حضوری کارکنان خبر می‌دهد؛ مواردی مانند امکانات اتاق‌های کنفرانس و حتی محدودیت سرویس‌های بهداشتی که با وجود «نیروهای زیاد» نیز بدتر خواهد شد. این شرکت در حال حاضر مشغول توسعه یک بازی جهان‌باز فانتزی در سبک نقش‌آفرینی است، اما هنوز هیچ اطلاعات دیگری از آن منتشر نشده است.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات