آیکون های بازی The First Descendant تغییر خواهند کرد

یک‌شنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۳ - ۰۳:۱۱
مطالعه 2 دقیقه
پوستر بازی The First Descendant
پس‌از حواشی پیرامون بازی The First Descendant و شباهت آیکون‌های آن به Destiny 2، این آیکون‌ها تغییر خواهند کرد.
تبلیغات

بازی The First Descendant یک لوتر شوتر جدید از استودیوی کره‌ای نکسون است. این تیم با آثار لایوسرویس موفق خود شناخته می‌شود، اما از روش‌های نه‌چندان جالبی در این بازی‌ها هم استفاده می‌کنند. در گذشته این سازنده به‌خاطر ریزپرداخت‌ها مورد انتقاد قرار گرفته بود، اما آخرین حاشیه پیرامون این تیم سرقت ادبی است. اخیرا رسانه فوربس در گزارشی از شباهت‌های زیاد آیکون‌های The First Descendant و Destiny 2 نوشته بود. فوربس مدعی شده بود این آیکون‌ها خیلی کم تغییر یافته‌اند.

گزارش دیگری از رسانه IGN نوشت شاید این شباهت بر اثر اشتباهی رخ داده باشد؛ زیرا ظاهرا یک پایگاه بزرگ آیکون‌ها این موارد را از بانجی و دیگر تیم‌ها می‌دزدد. به‌هرشکل، چه نکسون آیکون‌ها را مستقیما از دستینی برداشته باشد و چه از این وبسایت، قرار است برای جلوگیری از حواشی بیشتر در بازی خود تغییراتی اعمال کند.

شباهت آیکون‌های بازی The First Descendant و Destiny 2

نکسون در بیانیه خود نوشت: «بازی The First Descendant به‌عنوان یک لوتر شوتر با احترام عمیقی نسبت‌به دیگر آثار این ژانر ساخته شد. Destiny 2 که یک لوتر شوتر مشهور است هم مورد ستایش و احترام تیم ما قرار دارد و در روند توسعه یک منبع الهام بود. ما نگرانی‌های مطرح‌شده را جدی تلقی کردیم و تصمیم به اعمال تغییراتی گرفته‌ایم تا مطمئن شویم تصاویر مشابه هویت بازی ما را منعکس کنند (آن‌ها را تغییر می‌دهیم). ما برای طرفداران ژانر لوتر شوتر به بهبود این اثر ادامه خواهیم داد.»

وبسایت دیتابیس آیکون‌های Icon Duck وبسایتی اپن سورس است و مدعی است تمامی آیکون‌های حاضر در آن قابل استفاده تجاری یا شخصی هستند. اما پس‌از این حواشی، شاید استودیوهای بیشتری توجهشان را به آن معطوف کنند. برای مثال ممکن است شرکت پوکمون پس‌از مشاهده آیکون‌های پوکمون حاضر در این سایت شکایتی علیه آن‌ها ثبت کند.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات