بازی The Karate Kid: Street Rumble معرفی شد

یک‌شنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۳ - ۰۳:۵۳
مطالعه 2 دقیقه
مبارزات خیابانی در بازی The Karate Kid: Street Rumble
استودیوی گیم‌میل اینترتینمنت با انتشار تریلری از بازی The Karate Kid: Street Rumble و زمان عرضه آن رونمایی کرد.
تبلیغات

The Karate Kid: Street Rumble جدیدترین اثر استودیوی گیم‌میل اینترتینمنت است و حال‌وهوایی نوستالژی دارد. این بازی در سبک Beat'em up توسعه یافته است و در تاریخ ۲۰ سپتامبر ۲۰۲۴ (۳۰ شهریور ۱۴۰۳) برای ویندوز، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵ و نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.

از هم‌اکنون نیز می‌توانید بازی The Karate Kid: Street Rumble را در فروشگاه GameStop با قیمت ۳۹.۹۹ دلار پیش‌خرید کنید. تریلر بازی می‌گوید که طرفداران یک ماجراجویی کاملاً جدید را تجربه خواهند کرد؛ بنابراین The Karate Kid: Street Rumble احتمالاً به‌جای پیروی از داستان فیلم‌ها، آزادی عمل بسیار بیشتری را در قالب یک داستان جدید به طرفداران ارائه خواهد کرد.

اولین فیلم The Karate Kid در سال ۱۹۸۴ منتشر شد. بنابراین رویکرد ۱۶ بیتی این بازی منطقی به‌نظر می‌رسد. بازی Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder's Revenge نیز در سال ۲۰۲۲ چنین رویکردی را دنبال کرد. مجموعه The Karate Kid پس از پخش سریال Cobra Kai در سرویس نتفلیکس محبوبیت زیادی پیدا کرده است.

فصل ششم و پایانی این سریال در ماه جاری میلادی منتشر خواهد شد. در تریلر اشاره‌های متعددی به شخصیت‌های معروف این سری می‌شود؛ حتی با کمی دقت می‌توانید ارجاعاتی را به داستان و شخصیت‌های سریال Cobra Kai پیدا کنید.

استودیوی گیم‌میل اینترتینمنت قبلاً بازی‌های Cobra Kai: The Karate Kid Saga Continues و Cobra Kai 2: Dojos Rising را از این مجموعه منتشر کرده است. همچنین طرفداران احتمالاً گیم‌میل اینترتینمنت را با سری محبوب Nickelodeon All-Star Brawl می‌شناسند. بازی دوم این مجموعه در ماه ژوئیه ۲۰۲۴ (تیر ۱۴۰۳) به سرویس گیم پس اضافه شد.

دانلود از آپارات

لطفاً برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با زومجی همراه باشید.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات