آمار بازیکن‌های Forza Motorsport ریزش شدیدی داشته است

یک‌شنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۳ - ۰۵:۱۳
مطالعه 2 دقیقه
پوستر بازی Forza Motorsport
آمار بازیکن‌های بازی Forza Motorsport در کمتر از یک سال با افت چشمگیری مواجه شده است.
تبلیغات

استودیو Turn 10 بازی Forza Motorsport را در سال گذشته برای بازیکن‌های ایکس باکس و کامپیوتر عرضه کرد. بااینکه توسعه‌دهنده قبل از انتشار بازی به طرفداران وعده ارائه بهترین تجربه شبیه‌ساز مسابقات اتومبیل‌سواری را داده بود، اما درنهایت نتوانست به موفقیتی که انتظار می‌رفت دست یابد. در ادامه بازی Forza Motorsport بهترین استقبال ممکن را کسب نکرد و بازیکن‌های استیم نقدهای منفی زیادی را برای آن به ثبت رساندند.

بااینکه بازی Forza Motorsport از همان ابتدا موفق نشد پایگاه بزرگی از مخاطبان را جمع‌آوری کند، حال به‌نظر می‌رسد همان بازیکن‌ها در حال ترک بازی هستند. آمارها نشان می‌دهند این بازی هم‌اکنون به‌طور متوسط روزانه کمتر از ۱۰۰۰ بازیکن همزمان در استیم دارد. این آمار نشان می‌دهد بااینکه جدیدترین محصول ترن ۱۰ قرار بود از تمام شبیه‌سازهای رانندگی مشابه بهتر باشد، اما به‌دلیل سیستم پیشرفت ناکارآمد و سایر مشکلات با ریزش بازیکن مواجه شده است.

رقابت نفس‌گیر اتومبیل‌ها در بازی Forza Motorsport

همچنین آمار و ارقام نشان می‌دهند آمار بازیکن‌های Forza Motorsport به یک‌پنجم تعداد بازیکن‌های آن در زمان عرضه رسیده است. بازیکن‌ها در انجمن‌های مختلف اعلام کرده‌اند وضعیت لابی بازی بسیار وخیم است؛ به‌طوری‌که در گذشته مچ‌میکینگ با بیش از ۳۰ بازیکن انجام می‌شد، اما هم‌اکنون بااستفاده‌از کراس‌-پلی بین کنسول‌های ایکس باکس و کامپیوتر به‌زحمت می‌توان ۱۰ بازیکن را در لابی پیدا کرد.

مجموعه Forza همیشه دلخواه بازیکن‌های ایکس باکس و طرفداران بازی‌های مسابقه‌ای بوده است و دیدن شکست آن برای طرفداران و مایکروسافت شگفت‌انگیز خواهد بود؛ چراکه این مجموعه همیشه درکنار محبوبیت گسترده خود امتیازهای بالایی دریافت کرده است. بااین‌حال وضعیت برای بازی Forza Horizon 5 موفق پیش می‌رود و این بازی درحال‌حاضر آمار ۲۴ هزار بازیکن همزمان را دارد.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات