پروژه‌های متعددی از سری Driver در دست ساخت هستند

شنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۶
مطالعه 2 دقیقه
شخصیت جان و ماشین زرد در بازی درایور
شرکت یوبیسافت تایید کرده است که پروژه‌های جدیدی از مجموعه محبوب Driver در دست توسعه قرار دارند.
تبلیغات

سری Driver از آی‌پی‌های منحصربه‌فرد استودیوی یوبیسافت به شمار می‌رود. به مدت بیش از یک دهه، این مجموعه به‌دست فراموشی سپرده شده بود؛ اما شرکت فرانسوی هم‌اکنون اخبار هیجان‌انگیزی برای به اشتراک گذاشتن دارد.

بازی Driver San Francisco در سال ۲۰۱۱ مکانیک منحصر‌به‌فرد شیفت را ارائه کرد که به بازیکنان اجازه می‌داد کنترل تمام ماشین‌های روی نقشه را در دست بگیرند. چنین عناصر شگفت‌انگیزی باعث شدند تا طرفداران خواهان احیای مجموعه Driver باشند.

یوبیسافت هم‌اکنون اعلام کرده است که پروژه‌های جدیدی از این سری در دست توسعه هستند. در مصاحبه‌ای با GameFile، از یوبیسافت در مورد اقتباس لایو اکشن این مجموعه سؤال شد. این شرکت تایید کرد که کار روی فیلم Watch Dogs به خوبی پیش می‌رود؛ اما سریال Driver دیگر تولید نمی‌شود.

تصویر ایدن پیرس از واچ‌داگز در کنار خودروی بازی درایور

بااین‌حال ایو گیلمو، مدیرعامل یوبیسافت اظهار داشت که هنوز برنامه‌هایی برای این سری دارد. او می‌گوید که این برنامه‌ها فراتر از اقتباس‌های مختلف هستند و امکان دارد بازی‌های جدیدی از این مجموعه ساخته شوند. ایو گیلمو بیان داشت: «ما فعالانه روی پروژه‌های هیجان‌انگیزی از سری درایور کار می‌کنیم و نمی‌توانیم منتظر به اشتراک گذاشتن اطلاعات بیشتر باشیم.»

طرفداران خواهان یک داستان هیجان‌انگیز هستند و یوبیسافت به تنوع بیشتری در خط تولید خود نیاز دارد. یک بازی جدید از مجموعه Driver هر دوی این مشکلات را حل خواهد کرد. یوبیسافت با برنامه توسعه و انتشار نسخه‌های Assassin's Creed، بازی‌های جدید شاهزاده فارسی و ریمیک Splinter Cell، نشان داده است که به توسعه آی‌پی‌های محبوب تمایل دارد. اگر سری Driver نیز با همین رویکرد مواجه شود، مطمئناً طرفداران بازی‌های ریسینگ از آن استقبال خواهند کرد؛ زیرا این ژانر اخیراً دچار رکود شده است و استودیوها علاقه زیادی به آن ندارند.

لطفاً برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با زومجی همراه باشید.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات