سازنده Baldurs Gate 3 ممکن بود بازی Fallout را بسازد

یک‌شنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۹
مطالعه 2 دقیقه
کاراکتر بازی Fallout: New Vegas با تفنگی در دست
توسعه‌دهندگان بالدرز گیت ۳ امیدوار بودند بتوانند یک بازی از دنیای Fallout بسازند.
تبلیغات

استودیو لاریان پس از موفقیت‌های چشمگیر بالدرز گیت ۳ توانست شهرت خوبی را برای خود دست و پا کند. با همکاری Wizards of the Coast و به‌لطف توانایی چشمگیرشان در ساخت عناوین نقش‌آفرینی و کرفتینگ، آن‌ها توانستند تبدیل به یکی از بزرگ‌ترین نام‌های صنعت بازی شوند.

سوئن وینکه، مدیرعامل این استودیو اعلام کرده که ممکن بود سرنوشت این تیم به‌طور کامل متفاوت باشد. آن‌ها پیش از شروع کار روی بالدرز گیت ۳ تصمیم داشتند روی دو عنوان دیگر کار کنند که یکی از آن‌ها فال‌اوت بود. نام Fallout یکی از بزرگ‌ترین نام‌ها در بین عناوین نقش‌آفرینی به حساب می‌آید و همکاری استودیو لاریان روی این بازی می‌توانست آن را به یک پروژه بسیار جالب توجه تبدیل کند.

سوئن وینکه اخیرا و در مصاحبه با رسانه Edge از تاریخچه استودیو خود صحبت کرد. در این مصاحبه او اشاره می‌کند که تیم او در ابتدا به‌دنبال یک مجموعه نام آشنا بودند تا یک بازی نقش‌آفرینی برای او بسازند.

پوستر بازی Baldur's Gate 3

در آن زمان استودیو لاریان قصد داشت تا عناوین AAA بسازد تا بتواند گستره مخاطبان خود را بزرگتر کند و از این راه به موفقیت برسد. وقتی صحبت از IPهایی شد که این استودیو به ساخت آن فکر می‌کردند، وینکه به بازی فال‌اوت و اولتیما اشاره کرد. متاسفانه استودیو لاریان هیچ وقت موفق به همکاری با بتسدا نشد اما قطعا همکاری این دو استودیو می‌توانست نسخه‌ای خارق‌العاده از فال اوت را تولید کند.

لازم به ذکر است که آخرین نسخه Fallout نیز دستخوش تغییرات گسترده‌ای شده بود. آن‌ها قابلیت مبارزه نوبتی را با یک سیستم اکشن پوینت به بازی اضافه کردند که همین باعث شد این بازی به پروژه‌هایی که وینکه روی آن کار کرده، نزدیک‌تر شود.

درنهایت وینکه و تیم او تصمیم گرفتند که روی Baldur's Gate 3 کار کنند و می‌شود گفت که انتخاب دیگری نیز نداشتند اما سال‌ها تلاش و زحمت برای ساخت این بازی توانست عنوان بهترین بازی سال را برای آن‌ها به ارمغان آورد که نتیجه بسیار خوبی برای آن‌ها به حساب می‌آید.

استودیو لاریان حالا با روحیه‌ای بالا در حال پیشروی در مسیر خود است و اعلام کرده است که پروژه بعدی آن‌ها بالدرز گیت نیست اما به‌گفته وینکه، بهترین چیزی است که این استودیو تا به حال عرضه کرده است.

بالدرز گیت ۴ قرار است با تیم توسعه‌دهنده دیگری ساخته شود اما باید دید که آیا باز هم می‌تواند بدون نام وینکه و استودیو لاریان به موفقیت نسخه قبل برسد یا خیر.

نظر خود را با ما و دیگر کاربران زومجی به اشتراک بگذارید.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات