The Witcher 4 پیشرفته‌ترین بازی سی‌دی پراجکت خواهد بود

یک‌شنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۳
مطالعه 2 دقیقه
تصویر رسمی معرفی بازی The Witcher جدید (ویچر شرکت سی دی پراجکت)
استودیوی لهستانی سی‌دی پراجت ادعا می‌کند که The Witcher 4 پیشرفته‌ترین بازی آن‌ها تا به امروز خواهد بود.
تبلیغات

اگر از طرفداران ژانر ARPG هستید باید The Witcher 3 را تجربه کرده باشید. این بازی نقش بزرگی در صنعت ویدیو گیم به جا گذاشت و بسیاری از طرفداران هنوز هم تا به امروز آن را بازی می‌کنند. همان‌طور که استودیوی سی‌دی پراجکت به ساخت دنبال این بازی ادامه می‌دهد، هیجان طرفداران نیز به سطوح جدیدی رسیده است.

مخاطبان امیدوارند نبردهای اصلاح‌شده، داستان‌های بهتر، دنیای بزرگ‌تر و موارد دیگر را ببینند. به نظر می‌رسد سی‌دی پراجکت از این خواسته‌ها آگاه است؛ زیرا این تیم ادعا کرده که The Witcher 4 پیشرفته‌ترین بازی آن‌ها تا به امروز خواهد بود. علاوه‌بر The Witcher 4 چندین بازی دیگر از سری The Witcher از جمله یک اسپین‌آف چندنفره و ریمیک نسخه اول در حال توسعه هستند. همین موضوع طرفداران این مجموعه را بسیار هیجان‌زده کرده است.

در قسمت اخیر پادکست Flow Games، پاول ساسکو از استودیوی لهستانی سی‌دی پراجکت در مورد چرخه توسعه این بازی‌ها صحبت کرد. ساسکو می‌گوید The Witcher 4 پیشرفته‌ترین پروژه‌ای خواهد بود که این شرکت تا به حال ساخته است. این حرف منطقی به‌نظر می‌رسد؛ زیرا در حال حاضر بیش از ۴۰۰ نفر مشغول توسعه ویچر ۴ هستند.

سی‌دی پراجکت قبلاً از اشتباهات خود در ساخت و انتشار Cyberpunk 2077 عبرت گرفته است؛ بنابراین انتظار زیادی از آثار بعدی این استودیو می‌رود. شرکت لهستانی در مورد هیچ یک از بازی‌های آینده خود صحبت زیادی نکرده است؛ اما مطمئناً The Witcher 4 قبل از دنباله Cyberpunk 2077 منتشر خواهد شد. لطفاً برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با زومجی همراه باشید.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات