تصویر لو رفته از Bioshock 4 اتمسفر تاریک بازی را نشان می‌دهد

دوشنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۳ - ۰۴:۲۲
مطالعه 2 دقیقه
تصویر معروف بازی BioShock
یک تصویر از بیلد اولیه Bioshock 4 فاش شده است و تنها اطلاعاتی را که از این بازی داریم در اختیارمان قرار می‌دهد.
تبلیغات

بایوشاک یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌های صنعت ویدیو گیم به شمار می‌رود؛ بااین‌حال از زمان عرضه بازی Bioshock Infinite در سال ۲۰۱۳، بازی جدیدی از این مجموعه عرضه نشده است. شرکت 2K اخیرا تایید کرده است که مراحل ساخت Bioshock 4 به خوبی پیش می‌رود.

استودیوی کلاود چمبر نیز با استخدام‌های جدید سرعت توسعه را افزایش داده است؛ اما به‌نظر می‌رسد که هنوز با انتشار بازی فاصله زیادی داریم. ممکن است اطلاعات رسمی Bioshock 4 به این زودی‌ها منتشر نشود؛ اما بااین‌حال تصویری از بیلد اولیه بازی در سال ۲۰۲۱ به بیرون درز کرده است.

تصویر فاش شده از بازی Bioshock 4

تصویر بالا نشان می‌دهد که بازی از توانایی‌های مبتنی بر زمان استفاده می‌کند. همچنین یک تفنگ ساچمه‌ای و دیگر سلاح‌ها را در رابط کاربری نشان می‌دهد. با وجود کیفیت پایین آن، این اولین نگاه به بازی Bioshock 4 است.

اسکرین‌شات فوق توسط MP1st فاش شده است. او می‌گوید که این اسکرین‌شات مربوط‌به بیلد اولیه بازی است و در آن زمان تنها سه سال از مراحل توسعه گذشته بود؛ به همین دلیل کیفیت تصویر پایین است و قدیمی به‌نظر می‌رسد.

طبق تصویر، استودیوی کلاود چمبر به اتمسفر و زیبایی‌شناسی این آی‌پی وفادار بوده و همین موضوع باعث افزایش امید طرفداران به موفقیت Bioshock 4 شده است. این بازی برای مدتی طولانی در حال توسعه بوده و پیش‌بینی برنامه‌های کلاود چمبر واقعاْ دشوار است.

تقریباً هیچی از Bioshock 4 نمی‌دانیم. این تصویر حتی پس از تجزیه و تحلیل کامل نیز چیز زیادی را فاش نمی‌کند. طرفداران سری بایوشکا ممکن است متوجه توانایی‌های Plasmid و نمادهای مختلف شده باشند؛ اما به غیر از این موارد چیز بیشتری در تصویر وجود ندارد و بهتر است منتظر اطلاعات رسمی بمانیم.

لطفاً برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با زومجی همراه باشید.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات