Doom: The Dark Ages تنها بازی استودیوی اید سافتور نیست

دوشنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۳ - ۰۳:۱۳
مطالعه 1 دقیقه
دووم اسلیر با لباس جدید در بازی Doom The Dark Ages
طبق گزارش‌های منتشر شده، استودیوی اید سافتور علاوه‌بر Doom: The Dark Ages روی بازی‌های بیشتری کار می‌کند.
تبلیغات

استودیوی اید سافتور به‌تازگی از جدیدترین پروژه خود رونمایی کرد. گفته می‌شود که Doom: The Dark Ages برداشتی قرون وسطایی از این سری ارائه می‌دهد و سبک واقع‌گرایانه‌تری از شوتر اول‌شخص را به نمایش خواهد گذاشت.

بااین‌حال، پروفایل لینکدین یکی از کارمندان شرکت بتسدا نشان می‌دهد که Doom: The Dark Ages تنها پروژه استودیوی اید سافتور نیست. مگومی مک گوان اخیراً در نقش تهیه‌کننده به بتسدا پیوسته است.

او در جدیدترین پست خود به چندین بازی در حال توسعه در اید سافتور اشاره کرده است. به‌گفته مگومی مک گوان استودیوی مورد بحث «پروژه‌های هیجان‌انگیزی» در دست ساخت دارد که نشان می‌دهد Doom: The Dark Ages تنها بازی آن‌ها نیست.

شایعات قبلی به ساخت بازی جدید Quake اشاره کرده بودند. شاید نام این بازی به نام استودیوی ماشین گیمز گره خورده باشد؛ اما دو استودیوی اید سافتور و ماشین گیمز به‌دلیل استفاده مشترک از یک موتور داخلی، به همکاری نزدیک در پروژه‌ها معروف هستند.

بنابراین به‌نظر می‌رسد که Quake ممکن است یکی از پروژه‌های آینده اید سافتور باشد. این استودیو قصد دارد Doom: The Dark Ages را در سال ۲۰۲۵ عرضه کند؛ اما هنوز اطلاعات زیادی از آن منتشر نشده است؛ بنابراین برای دریافت جزئیات بیشتر در آینده با زومجی همراه باشید.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات