اطلاعاتی از بازی Aliens Fireteam Elite 2 فاش شد

دوشنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۴
مطالعه 1 دقیقه
تصویر بزرگ از بازی Aliens: Fireteam
اسنادی از بازی معرفی نشده Aliens Fireteam Elite 2 در فضای مجازی دست به‌دست می‌شود.
تبلیغات

به‌تازگی اطلاعات قابل‌توجه‌ای از بازی معرفی نشده Aliens Fireteam Elite 2 لیک شد و اطلاعات بازی را در معرض دید عموم قرار داد. طبق این سند، بازی مذکور با اسم رمز Project Macondo در دست توسعه قرار دارد و برای عرضه در سه‌ماهه سوم سال ۲۰۲۵ برنامه‌ریزی شده است.

این بازی به‌عنوان دنباله‌ای برای Aliens Fireteam Elite عمل خواهد کرد و دارای حالت‌های جدیدی مانند Annihilation خواهد بود. Annihilation نسخه‌ای از حالت Horde Mode است که به کرات در بازی‌های شوتر امروزی یافت می‌شود.

این سند محدوده پروژه را نیز مشخص می‌کند و نشان می‌دهد که توسعه آن از مدتی پیش آغاز شده است. توجه داشته باشید که در طول روند توسعه بازی ممکن است این موارد تغییر کرده باشند. طبق این سند، بازی Aliens Fireteam Elite 2 برخلاف نسخه قبلی خود دارای شخصیت‌های از پیش تعیین شده است و نمی‌توان کاراکترهای آن را شخصی‌سازی کرد.

همچنین این بازی شامل سیستم لوت‌محور، خریدهای درون‌برنامه‌ای، مکانیک‌های گاچا و چت صوتی نخواهد بود؛ در عوض بازیکنان باید از برنامه‌های چت صوتی کنسول استفاده کنند. بازی Aliens Fireteam Elite که در سال ۲۰۲۳ منتشر شد، توسط شرکت کُلد آیرون و با همکاری استودیوی قرن بیستم دیزنی توسعه یافته بود.

لطفاً برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با زومجی همراه باشید.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات