بازی Crash Bandicoot 5 پس از سه سال توسعه لغو شد

دوشنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۶
مطالعه 2 دقیقه
سفر کرش بندیکوت در زمان در طول بازی Crash Bandicoot 4: It’s About Time
بازی Crash Bandicoot 5 به مدت سه سال توسط استودیوی تویز فور باب در دست توسعه قرار داشته، اما لغو شده است.
تبلیغات

پس از گذشت سه دهه، Crash Bandicoot همچنان یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌های پلتفرمینگ است. آخرین نسخه آن چهار سال پیش منتشر شد و از آن زمان طرفداران منتظر نسخه پنجم این سری هستند.

با این وجود، یکی از کارمندان استودیوی تویز فور باب اعلام کرده است که Crash Bandicoot 5 به این زودی‌ها منتشر نخواهد شد. درواقع او می‌گوید که توسعه این پروژه به‌طور کامل لغو شده است. مجموعه Crash Bandicoot همیشه به‌دلیل رویکرد منحصربه‌فرد خود در ژانر پلتفرمینگ مورد توجه قرار گرفته و از معدود آثار این سبک به شمار می‌رود که امتحان خود را پس داده است.

یکی از طراحان بازی Crash Bandicoot 4 اخیراً درباره لغو آخرین بازی این سری صحبت کرده است. او می‌گوید که تیم سازنده حدود سه سال روی این بازی کار کردند؛ اما توسعه آن چند روز پیش برای همیشه لغو شد. به‌گفته سازنده، تمام تلاش‌ها برای نجات این پروژه هم‌اکنون با شکست مواجه شده‌اند.

این کارمند به‌طور واضح تایید کرد که استودیوی تویز فور باب مشغول توسعه Crash Bandicoot 5 بوده است و اظهار داشت که در آینده اطلاعاتی را در این‌باره با طرفداران به اشتراک خواهد گذاشت.

مطمئناً به این زودی‌ها نمی‌توانیم بازی جدیدی از سری Crash Bandicoot را تجربه کنیم. گزارش‌ها حاکی از آن هستند که تویز فور باب هم‌اکنون روی سری Spyro تمرکز کرده است. پس از ادغام اکتیویژن بلیزارد و مایکروسافت، این استودیو مستقل شد؛ اما می‌دانیم که مایکروسافت ناشر بازی بعدی آن‌ها خواهد بود.

نظر شما کاربران زومجی در مورد کنسل شدن بازی Crash Bandicoot 5 چیست؟

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات