لینک در بازی جدید زلدا قابل تجربه است

دوشنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۹
مطالعه 2 دقیقه
شروع ماجراجویی شاهزاده زلدا در بازی The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom
با اینکه شاهزاده زلدا قهرمان اصلی بازی The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom است، کاراکتر لینک نیز قابل تجربه خواهد بود.
تبلیغات

بازی The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom نخستین نسخه اصلی مجموعه است که شاهزاده زلدا را به‌عنوان قهرمان داستان معرفی می‌کند. بااین‌حال ظاهرا طرفدارها در این ماجراجویی قادر به تجربه کاراکتر لینک نیز خواهند بود. رده‌بندی سنی بازی توسط سازمان ESRB نشان می‌دهد که لینک در این بازی اکشن-ماجراجویی قابل تجربه است.

در توضیحات رده‌بندی سنی بازی می‌خوانیم: «گیمرها در این بازی ماجراجویی کنترل کاراکتر زلدا را در دست می‌گیرند که برای ازبین‌بردن شکاف‌ها از سراسر سرزمین هایرول و نجات لینک تلاش می‌کند. بازیکن‌ها درکنار مبارزه با دشمنان به کاوش در محیط‌های مختلف می‌پردازند. گیمرها در نقش لینک از شمشیر و پیکان برای شکست دشمنان استفاده می‌کنند و زلدا می‌تواند از یک عصای جادویی برای احضار موجودات در نبرد بهره گیرد. برخی از دشمتان را می‌توان با آتش از بین برد. سکانس‌های نبرد نسبتا پرجنب‌وجوش خواهند بود و چندین دشمن در آن واحد حمله/مبارزه می‌کنند.»

معلوم نیست که لینک تا چه اندازه در بازی The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom نقش دارد. بازیکن‌ها احتمالا کنترل لینک را در مقدمه بازی در دست می‌گیرند، اما در بقیه داستان باید با زلدا به‌سراغ نجات لینک بروند. البته این موضوع هنوز به تأیید نینتندو نرسیده است و باید زمان بیشتری را برای انتشار اطلاعات موثق منتظر بمانیم.

بازی The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom در تاریخ ۵ مهر (۲۶ سپتامبر) برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود. نینتندو اخیرا تأیید کرد که این بازی تنها ۶.۱ گیگابایت از حافظه کنسول نینتندو سوییچ را اشغال می‌کند.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات