تریلر جی تی ای ۶ بیش از ۲۰۰ میلیون بازدید گرفت

دوشنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۹
مطالعه 1 دقیقه
چهره متعجب لوسیا در بازی Grand Theft Auto 6
تریلر رونمایی Grand Theft Auto 6، مورد انتظارترین بازی دهه اخیر بیش از ۲۰۰ میلیون بازدید داشته است.
تبلیغات

شرکت راک‌استار گیمز با پخش نخستین تریلر بازی Grand Theft Auto 6 در ماه دسامبر ۲۰۲۳ غوغایی در شبکه‌های اجتماعی به پا کرد و چندین رکورد جهانی را شکست. با اینکه در ادامه جزئیات بیشتری از جی‌تی‌ای ۶ به اشتراک گذاشته نشد، هیجان طرفدارها برای این بازی کاهش نیافته است؛ موردی که در میزان بازدید تریلر رونمایی نمود پیدا کرده است.

همان‌طور که یکی از کاربران انجمن ResetEra گزارش داد، نخستین تریلر GTA 6 تاکنون بیش از ۲۰۰ میلیون بازدید گرفته است. این تریلر با گذشت بیش از هفت ماه توانست چنین دستاورد چشم‌گیری داشته باشد. در ماه دسامبر ۲۰۲۳ گزارش شد که تریلر رونمایی جی تی ای ۶ در کمتر از دو هفته پس از پخش ۱۵۰ میلیون بازدید داشته است. این تریلر تنها در عرض یک روز بازدیدهای بیشتری نسبت‌به تریلر رونمایی Grand Theft Auto V در طول ۱۲ سال ثبت کرد.

جی‌تی‌ای ۶ در پاییز ۲۰۲۵ در دسترس کاربران کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس قرار خواهد گرفت و استراوس زلنیک، مدیرعامل تیک-تو اینتراکتیو احتمال تأخیر بازی را بسیار اندک می‌داند. علاوه‌براین کاربران کامپیوتر نیز احتمالا با فاصله یک یا دو سال قادر به تجربه بازی Grand Theft Auto 6 خواهند بود.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات