پوسته های انیمه ای به بازی XDefiant اضافه خواهند شد

سه‌شنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۳ - ۰۰:۴۰
مطالعه 1 دقیقه
شخصیت‌های بازی xdefiant
دیتاماینرها پس‌از بررسی داده‌های XDefiant مدعی شدند که به‌زودی پوسته‌های مختلف انیمه‌ای به این بازی اضافه خواهند شد.
تبلیغات

از انتشار بازی XDefiant نزدیک به دو ماه می‌گذرد و شرکت یوبیسافت، با‌توجه به نیازها و درخواست‌های طرفداران مشغول ایجاد تغییراتی است که موجب بهبود وضعیت کلی آن می‌گردد. این اثر در هفته‌های اول عرضه توجه بسیاری از گیمر‌ها را به‌خود جلب کرد، اما اکنون تعداد بازیکن‌های آن کم و کم‌تر می‌شود؛ با این‌وجود دیتاماینرها همزمان با بررسی داده‌های اکس‌دیفاینت مدعی شدند که محتواهای زیادی برای این اثر درنظر گرفته شده است.

دیتاماینر‌ها تأکید کردند که چندین پوسته مختلف با ظاهر انیمه‌ای در کنار موارد دیگر به این بازی اضافه خواهند شد. این بازی رایگان وابسته به پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای است و با ارائه کردن بتل‌پس‌های مختلف و آیتم‌های خریدنی فصلی به فعالیت خود ادامه می‌دهد؛ رویکردی تکراری برای بقای این‌دسته از بازی‌ها که امتحان خود را پس داده است. با درنظر گرفتن ادعاهای دیتاماینرها، یوبیسافت به‌زودی پوسته‌های انیمه‌ای مختلفی را به XDefiant اضافه خواهد کرد. آن‌ها اعلام کردند که فایل‌های بازی از پوسته‌ای «معمولی» از شخصیتی با موهای بنفش روی شاتگان AA-12 خبر می‌دهند.

طرفداران با درنظر داشتن این پوسته‌ها سوالی را مطرح کردند که آیا محتواهای جدید می‌توانند کراس‌اورهای مختلفی را در پی داشته باشند یا خیر. با توجه به سابقه یوبیسافت در برگزاری رویدادها و کراس‌اورهای مختلف می‌توان انتظار داشت که این شرکت از فرنچایزهای دیگر خود نیز استفاده کند؛ البته هنوز اطلاعات رسمی یا جزئیات بیشتری از این موضوع منتشر نشده است.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات