ویدیو جدید Kingdom Hearts ترتیب نسخه های مختلف این سری بازی را توضیح می دهد

دوشنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
دانلد داک، گوفی و سورا در حال نگاه به آسمان
سازندگان Kingdom Hearts در جدیدترین ویدیوی خود ترتیب تجربه نسخه‌های مختلف این سری بازی را شرح می‌دهند.
تبلیغات

سری بازی Kingdom Hearts تنها سه نسخه شماره‌دار دارد و باقی آثار این مجموعه با پسوندهای متفاوت روی پلتفرم‌های مختلف منتشر شده‌اند؛ آثاری که از اهمیت زیادی برخوردار هستند و تجربه آن‌ها برای طرفداران این سری واجب است. بازیکن‌هایی که برای اولین‌ بار قصد تجربه این سری بازی را دارند مسیری گیج‌کننده را در پیش‌ خواهند داشت و به‌همین دلیل، شرکت Square Enix با انتشار ویدیویی ترتیب‌های مختلف سری کینگدام هارتس را توضیح داد.

اسکوئر اینکس در این ویدیو ترتیب ایده‌آل تجربه این سری بازی را شرح می‌دهد و اعلام می‌کند که اولین نسخه می‌‌تواند Kingdom Hearts 3 باشد (که بسیاری از طرفداران با این پیشنهاد موافق نیستند). این شرکت در ادامه ترتیب عرضه حماسه Dark Seeker را توضیح می‌دهد. پس از اشاره به Kingdom Hearts HD 1.5 + 2.5 Remix به سراغ Re: Chain of Memories و سپس Kingdom Hearts 2 می‌رود. در ادامه تماشای مجموعه کات‌سین‌های Kingdom Hearts 358/2 Days (که در صورت داشتن کنسول DS می‌توانید آن را تجربه کنید) را پیشنهاد می‌کند؛ سپس پیش‌از تجربه Kingdom Hearts HD 2.8 Chapter Prologue به Birth by Sleep Final Mix اشاره می‌کند.

ترتیب آثار میان سه نسخه بازی Dream Drop Distance ،Kingdom Hearts x Back Cover (کات‌سین‌های یک نسخه از بازی تحت وب) و Kingdom Hearts 0.2 Birth by Sleep - A Fragmentary Passage است و سپس بعد از تمامی آن‌ها Kingdom Hearts 3 انتظار بازیکن‌ها را می‌کشد. بسیاری از طرفداران ترجیح می‌دهند تا این سری بازی را به‌ترتیب تاریخ تجربه کنند و این ویدیو چنین ترتیبی را نیز پوشش داده است.

اسکوئر انیکس در حال کار روی نسخه چهارم بازی یعنی Kingdom Hearts 4 است و به‌نظر می‌رسد که اطلاعات بیشتر از آن در رویداد D23 دیزنی در ماه اوت منتشر شود؛ همچنین احتمال می‌رود که این بازی در سال ۲۰۲۵ در دسترس بازیکن‌ها قرار گیرد.

تماشای ویدیو در یوتیوب

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات