نویسنده: علیرضا محمدی
// دوشنبه, ۲۵ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۱۹

منتظر حالت‌های بیشتری در بازی Concord باشید

به نظر می‌رسد که بازی Concord در زمان عرضه دارای حالت محبوب PvE خواهد بود.

براساس اطلاعات منتشر شده از سوی منابع معتبر، بازی Concord یک تجربه PvE را به کاربران خود ارائه خواهد داد. به‌روزرسانی اخیر بازی که برای دوره بتای آن منتشر شده نیز اطلاعاتی را در این زمینه فاش کرده است.

بازی Concord در ابتدا به‌عنوان یک تجربه چندنفره و PvP معرفی شده بود؛ اما به‌نظر می‌رسد که این تمام ماجرا نیست. همچنین توجه داشته باشید که ما هیچ‌کدام از اطلاعات ارائه شده در ادامه این خبر را رد یا تایید نمی‌کنیم.

افشاگری معروف با نام کاربری 404LEAK در شبکه اجتماعی ایکس ادعا کرده است که عناصر PvE در مقطعی به بازی Concord اضافه خواهند شد. به بیان ساده‌تر، جدیدترین اثر لایوسرویس شرکت پلی استیشن و استودیوی فایرواک تنها دارای حالت PvP نخواهد بود.

بازی Concord هنوز به‌صورت جهانی منتشر نشده است. در حال حاضر می‌توانید بتا این بازی را با تیم‌های پنج‌نفره تجربه کنید و در حالت‌های مختلف و نقشه‌های متعدد به رقابت بپردازید. کاربر مذکور همچنین ادعا می‌کند که توسعه‌دهندگان برنامه‌هایی برای گسترش بازی از نظر امکانات دارند.

ظاهراً این قابلیت‌ها رایگان نخواهند بود و برای دسترسی به آن‌ها باید هزینه مشخصی را پرداخت کنید. بازی Concord در تاریخ ۲۳ اوت ۲۰۲۴ (۲ شهریور ۱۴۰۳) برای پلی استیشن ۵ و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. لطفاً برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با زومجی همراه باشید.


منبع Sportskeeda
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده