Slitterhead در ابتدا قرار بود یک بازی جهان باز باشد

سه‌شنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۱
مطالعه 2 دقیقه
بازی Slitterhead
کیچیرو تویاما، کارگردان بازی Slitterhead می‌گوید که این بازی ابتدا قرار بود به‌صورت جهان باز طراحی شود، اما محدودیت بودجه از این کار جلوگیری کرد.
تبلیغات

کیچیرو تویاما، خالق آثار بزرگی مانند Silent Hill، بازی Siren و Gravity Rush و تیم توسعه‌دهندگان استودیوی Bokeh Game آماده‌ی عرضه‌ی اولین بازی ترسناک این استودیو به‌نام Slitterhead می‌شوند که قرار است امسال روانه بازار شود. این بازی اولین‌بار در مراسم گیم اواردز ۲۰۲۱ به مخاطبان نمایش داده شد و به‌عنوان بازگشتی به ژانر ترسناک برای تویاما و تیمش محسوب می‌شود. بااین‌حال از زمان معرفی اولیه اطلاعات زیادی از این بازی منتشر نشده است.

با یک نگاه سریع به تریلر این بازی هم می‌توان گفت که قرار نیست با یک بازی عادی در این ژانر مواجه باشیم؛ Slitterhead تلفیقی از سبک اکشن و وحشت را با یک مکانیزم منحصر‌به‌فرد تغییر شکل بدن ارائه می‌کند که می‌توان تجربه متفاوتی را برای مخاطب خود به‌همراه داشته باشد. نکته جالب دیگری که به‌تازگی توسط کارگردان بازی به آن اشاره شده است، این است که Slitterhead می‌توانست به‌عنوان یک بازی جهان باز معرفی شود.

موجود ترسناک بازی Slitterhead

تویاما در مصاحبه اخیر خود با وبسایت VGC اظهار داشت که برنامه‌های اولیه‌ی سازندگان Slitterhead، برپایه‌ی جهان‌باز بودن این بازی بنا شده بود. اما بعدها و به‌دلیل کمبود بودجه‌ی ساخت بازی، تصمیم براین گرفته شد که این جنبه‌ی آن دستخوش تغییر شود. البته بعدها مشخص شد که سیستم مرحله‌ای بازی نیز تناسب خوبی با تجربه‌ی آن دارد.

همان‌طور که اشاره شد، Slitterhead، پروژه ترسناک جدید کیچیرو تویاما است و آکیرا یامائوکا، آهنگساز شناخته شده‌ی سری Silent Hill نیز مسئولیت آهنگ سازی آن را برعهده دارد. این بازی در تاریخ ۸ نوامبر (۱۸ آبان) برای پی‌سی، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن ۵ و پلی استیشن ۴ منتشر می‌شود.

در پایان نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات