سازنده هیتمن توسعه Project 007 را تجربه‌ای یکپارچه و ارگانیک می‌داند

سه‌شنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۱
مطالعه 2 دقیقه
بازی Project 007 از استودیوی IO Interactive
آی‌او اینتراکتیو می‌گوید سابقه تیم در ساخت بازی‌های هیتمن باعث شده است توسعه Project 007 یکپارچه و ارگانیک به نظر برسد.
تبلیغات

مدیر ارشد تولید در آی‌او اینتراکتیو در مصاحبه اخیر خود توضیح داد ساخت بازی Project 007 برای اعضای استودیو ارگانیک است؛ چراکه این توسعه‌دهنده سال‌ها روی بازی‌های Hitman با مضمونی مشابه کار کرده است. ورونیک لالیر در گفتگو با رسانه گیمز رادار پلاس خاطرنشان کرد تیم آی‌او اینتراکتیو برای این پروژه بسیار هیجان‌ دارد؛ چراکه این پروژه قرار است داستانی اصیل از جاسوس بریتانیایی را روایت کند.

لالیر دراین‌باره افزود: «این پروژه برای ما بسیار جالب و فوق‌العاده خواهد بود و من برای آن بسیار هیجان‌زده هستم. با نگاه کردن به کارهایی که در گذشته با Hitman انجام داده‌ایم، متوجه می‌شوید احساس Project 007 برای ما کاملاً ارگانیک است؛ چراکه قبلا تجربه‌هایی از ماموریت‌های جاسوسی را ارائه کرده‌ایم. مجموعه جیمز باند به‌قدری به DNA داستان‌سرایی ما نزدیک است که احساس می‌کنیم با پروژه‌های قبلی ما یکپارچه شده است و این باعث می‌شود تمام تیم درباره آن هیجان‌زده باشند. این یک افتخار بزرگ است که بتوانیم روی این آیپی کار کنیم و همکاری شگفت‌انگیزی با شرکت MGM داشته باشیم.»

Project 007 هنوز در مراحل ابتدایی تولید است و تاریخ انتشار مشخصی ندارد. استودیو آی‌او اینتراکتیو تاکنون جزئیات زیادی از این بازی فاش نکرده، اما آن را با «تجربه نهایی از سبک جاسوسی فانتزی» توصیف کرده است. تاکنون بازی‌های مختلفی از مجموعه جیمز باند ساخته شده‌اند که عملکردهای متفاوتی داشته‌اند؛ برای مثال بازی GoldenEye 007 از استودیو Rare که برای کنسول Nintendo 64 در دسترس قرار گرفت، به موفق‌ترین بازی اقتباسی سری تبدیل شد. همچنین بازی‌های دیگری ازجمله Agent Under Fire ،Everything or Nothing و Quantum of Solace هم تجربه‌های ارزشمندی برای طرفداران جیمز باند به ارمغان آورده‌اند.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات