مدت زمان گیم پلی بازی Astro Bot مشخص شد

چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۳ - ۰۲:۲۷
مطالعه 2 دقیقه
نسخه جدید بازی Astro Bot
با اینکه حدود دو ماه به انتشار بازی Astro Bot زمان باقی‌مانده است، به‌تازگی کارگردان آن از مدت زمان لازم جهت اتمام بازی پرده‌برداری کرد.
تبلیغات

بازی Astro’s Playroom همزمان با عرضه پلی استیشن 5 با هدف نمایش ویژگی‌های کنترلر دوال سنس با همکاری استودیوی Team Asobi و بخش سرگرمی سونی تولید و روانه بازار شد. بازی پلتفرمر Astro’s Playroom به قدری توانست مورد توجه منتقدین و گیمرها قرار گیرد که تیم سازنده را مجاب به تولید و عرضه ادامه آن کرد. به‌زودی قرار است بازی Astro Bot از Team Asobiبه صورت انحصاری در دسترس کاربران کنسول PS5 قرار بیگرد.

این پروژه درواقع به‌عنوان اولین عنوان تیم تولید پس از Astro’s Playroom تلقی می‌شود که قرار است یک ماجراجویی بزرگ با بیش از ۸۰ مرحله و ۳۰۰ ربات را شامل شود. حالا در جدیدترین اخبار بازی، به‌تازگی نیکولاس دوسه، کارگردان خلاق و رئیس استودیو، طی مصاحبه‌ای به مدت زمان بازی Astro Bot اشاره کرد. براساس اطلاعات رسمی منتشر شده، این بازی قرار است یک ماجراجویی بین ۱۲ تا ۱۵ ساعت را به کاربران ارائه دهد.

او همچنین اضافه کرد که انجام فعالیت‌ها و مأموریت‌های اختیاری می‌تواند مدت زمان گیم‌پلی بازی را افزایش دهد، اما این تمرکز اصلی تیم سازنده نیست. «بازی Astro Bot اثری است که در آن می‌توانید کاراکترهای زیادی را جمع‌آوری کنید، اما این موضوع هرگز تمرکز اصلی نبوده است. ما هیچوقت نگفتیم که بازی باید ۲۰ تا ۳۰ ساعت گیم‌پلی داشه باشد.»

«ما می‌خواهیم اثری را بسازیم و ارائه دهیم که در آن به‌جای اینکه لحظاتی وجود داشته باشند که بی‌جهت طولانی شده‌اند، سرعت در طول آن همواره ثابت باشد و در هر سطح، کیفیت یکسانی دیده شود. علاوه‌براین، در صورت نیاز، تیم جهت جلوگیری از تکرار، طول بازی را کاهش می‌دهد.»

بازی Astro Bot طبق برنامه‌ریزی‌ها قرار است در تاریخ ۱۶ شهریور (۶ سپتامبر) برای پلی استیشن 5 عرضه شود.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات