سی دی پراجکت رد قصد ندارد اشتباهات قبلی خود را تکرار کند

چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۳ - ۰۴:۱۴
مطالعه 2 دقیقه
تصویر هنری جانی سیلورهند و وی در بازی Cyberpunk 2077
سی‌دی پراجکت رد به طرفداران قول داد که اشتباهات سایبرپانک ۲۰۷۷ را در نسخه بعدی آن تکرار نمی‌کند.
تبلیغات

سایبرپانک ۲۰۷۷ در زمان انتشار فاصله بسیار زیادی از یک بازی نقش‌آفرینی بزرگ داشت. این بازی در زمان مشکلات زیادی داشت اما توسعه‌دهندگان آن اجازه ندادند که این عرضه ناامیدکننده آن‌ها را متوقف کند و اکنون با تحسین زیادی مواجه است. طرفداران این بازی حتی گفته‌اند که اگر Cyberpunk 2077 با همان شکلی که الان است عرضه می‌شد، می‌توانست به‌راحتی لقب بهترین بازی سال را به‌دست آورد. از آنجایی که این بازی شاهد تغییرات زیادی تا امروز بوده می‌توان گفت که این ادعا خیلی هم غیرمنطقی به نظر نمی‌رسد.

با وجود تمام اتفاقاتی که در چند سال اخیر رخ داد، CD Projekt Red تمام تمرکز خود را بر این گذاشته است که در ساخت دنباله بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ دیگر آن اشتباهات سابق را انجام ندهد. بسته‌الحاقی فانتوم لیبرتی درس‌های زیادی به توسعه‌دهندگان خود داد و تبدیل به مکانی برای رستگاری آن‌ها شد. حال و با وجود اعتماد به نفسی که دوباره به این تیم برگشته می‌توانیم امیدوار باشیم که دنباله بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ بتواند انتظارات طرفداران را برآورده کند.

کاراکترهای اصلی بازی‌های بازی Cyberpunk 2077 و The Witcher از

این بیانیه توسط توسعه‌دهنده ارشد دنباله Cyberpunk 2077 اعلام شد و پاول ساسکو، دستیار کارگردان بازی نیز در مصاحبه‌ای که با رسانه Dexetro داشته اعلام کرد که سی‌دی پراجکت به‌شکل مداوم در حال فکر کردن به عرضه بسیار ضعیف خود در سال ۲۰۲۰ است. این امر به‌دلیل آن است که سی‌دی پراجکت نمی‌خواهد برای بار دوم طرفداران خود را سرافکنده کند و استودیو قصد دارد همه چیز را در دنباله این بازی جبران کند. او همچنین ادامه داد:

«تیم ما درس‌های زیادی از شکست عنوان سایبرپانک ۲۰۷۷ گرفت لذا سی‌دی پراجکت رد دیگر آن استودیو سابق نیست و ما امیدواریم که بتوانیم این رشد را در دنباله بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ نشان دهیم.»

Cyberpunk 2077 تبدیل به چیزی شد که چشم‌های توسعه‌دهندگان را باز کند و انگیزه‌ای برای تمام کسانی باشد که به آن تجربه نیاز داشتند. باتوجه‌به حملاتی که پس از عرضه این بازی به استودیو سی‌دی پراجکت شد، بعید است که آن‌ها این شکست را هیچوقت فراموش کنند اما این موضوع همان‌طور که آقای ساسکو نیز اعلام کرد، اتفاق بدی نیست و باعث شد تا آن‌ها تلاش کنند بهترین بازی‌های دنیا را بسازند.

او می‌گوید این هدف همیشگی و بزرگ آن‌ها است. بازیکنان باید از بازی خود لذت ببرند. دنباله این بازی همان‌طور که قبلا نیز گفته شده بود قرار است ترکیبی از فیلم و بازی باشد و همین نشان‌دهنده جاه‌طلبی توسعه‌دهندگان برای آینده مجموعه سایبرپانک است.

نظر خود را درباره این موضوع با ما و دیگر کاربران زومجی به اشتراک بگذارید.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات