فروش ضعیف بازی‌های Resident Evil روی iOS ادامه دارد

چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
بازی Resident Evil 7
گزارش‌های جدید نشان می‌دهند که Resident Evil 7 مانند دیگر بازی‌های این سری فروش ضعیفی را روی سیستم‌عامل iOS تجربه می‌کند.
تبلیغات

کپکام یکی از چندین شرکتی است که در ماه‌های اخیر بازی‌های کنسولی خود را برای سیستم‌عامل iOS عرضه کرده است؛ اما شرایط آن‌چنان بر وفق مراد این استودیو نیست. گزارش‌های قبلی حاکی از آن بودند که پورت‌های Resident Evil Village و Resident Evil 4 Remake برای iOS از نظر تجاری شکست خورده‌اند و اکنون گزارش شده است که Resident Evil 7 نیز شرایط ایده‌آلی را تجربه نمی‌کند.

در گزارشی که اخیرا منتشر شده، Mobilegamer.biz ادعا کرده که بازی Resident Evil 7 از زمان عرضه برای آیفون ۱۵ پرو مکس، آیفون ۱۵ پرو و آیپدهای دارای تراشه M1، حدود ۸۳ هزار بار دانلود شده و این شرکت تاکنون تنها ۲۸۱۴۰ دلار از پورت iOS بازی‌های خود درآمد داشته است. این آمار نشان می‌دهد که فروش بازی Resident Evil 7 روی پلتفرم iOS کمتر از ۲ هزار نسخه بوده است.

توجه داشته باشید که دانلود اولیه Resident Evil 7 روی سیستم‌عامل iOS رایگان است؛ اما برای تجربه کامل بازی باید آن را خریداری کنید. اینکه آیا کپکام و سایر شرکت‌هایی که در این زمینه تلاش کرده‌اند به انتشار بازی‌های AAA روی تلفن‌های همراه ادامه خواهند داد یا خیر، هنوز مشخص نیست؛ اما تاکنون به‌نظر می‌رسد که عرضه چنین آثاری برای پلتفرم iOS حداقل از نظر تجاری موفقیت‌آمیز نخواهد بود.

نظر شما کاربران زومجی در مورد عرضه بازی‌های AAA برای موبایل چیست؟ آیا شرکت‌های دیگر نیز در آینده چنین رویکردی را دنبال خواهند کرد؟

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات