بازی Gears of War: E-Day به PS5 می‌آید؟

چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۹
مطالعه 2 دقیقه
ماجراجویی مارکوس فنیکس در بازی Gears of War E-Day
آگهی شغلی اخیر استودیو کوالیشن نشان می‌دهد که بازی Gears of War: E-Day احتمالا برای پلی استیشن 5 عرضه می‌شود.
تبلیغات

بازی Gears of War: E-Day یکی از مورد انتظارترین آثار فرست-پارتی ایکس باکس در نسل ۹ به‌حساب می‌آید. این بازی پس از پخش تریلر رونمایی توجه طرفدارهای زیادی را به خود جلب کرد و احتمالا در اوایل سال ۲۰۲۵ روانه بازار می‌شود. بااین‌حال آگهی شغلی استودیو کوالیشن نشان می‌دهد که ظاهرا کاربران ایکس باکس تنها کسانی نخواهند بود که وحشت Emergence Day را تجربه می‌کنند و مایکروسافت برای عرضه این نسخه روی پلی استیشن 5 برنامه دارد.

استودیو The Coalition به‌دنبال استخدام توسعه‌دهنده‌ای است که تجربه کار با ایکس باکس لایو، شبکه پلی استیشن و استیم را داشته باشد. بازی Gears of War: E-Day مانند دیگر بازی‌های ایکس باکس در بستر استیم منتشر می‌شود، اما اشاره به شبکه PSN می‌تواند به معنای راه‌یابی بازی به PS5 باشد. نظر به اینکه برخی از آثار فرست-پارتی ایکس باکس اخیرا برای کنسول‌های رقیب عرضه شد، انتشار نسخه بعدی گیرز آو وار برای پلی استیشن 5 دور از ذهن نیست.

مایکروسافت پس از معرفی Doom: The Dark Ages برای پلی استیشن 5 اعلام کرد که بازی‌های ایکس باکس بیشتری در آینده به پلتفرم‌های رقیب راه می‌یابند. باتوجه‌به اینکه مجموعه‌های بزرگی نظیر دووم روانه PS5 می‌شوند، جای تعجبی ندارد که گیرز آو وار نیز دردسترس کاربران این کنسول قرار بگیرد. این احتمال نیز وجود دارد که نسخه جدید گیرز آو وار در انحصار زمانی ایکس باکس باشد و این نسخه پس از چند ماه یا یک سال برای پلی استیشن 5 منتشر شود.

استودیو کوالیشن پس از گذشت پنج سال از عرضه Gears 5 بالاخره نسخه جدیدی از مجموعه را در کنفرانس ایکس باکس معرفی کرد. بازی Gears of War: E-Day برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر مراحل توسعه را پشت سر می‌گذارد، اما هنوز تاریخ انتشار آن مشخص نیست. تام وارن از رسانه The Verge اخیرا ادعا کرد که این بازی تا همین چند ماه پیش برای عرضه در زمانی نامعلوم از سال ۲۰۲۵ در نظر گرفته شده بود.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات