ویژگی های جدیدی به Dead by Daylight اضافه می شود

چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۹
مطالعه 2 دقیقه
کاراکترهای بازی Dead by Daylight
اضافه شدن قابلیت Cross-Progression و یک حالت موقت ۲ به ۸ در بازی Dead by Daylight در مرداد ماه.
تبلیغات

بازی Dead by Daylight اخیرا یک بازی بزرگ دیگر را نیز به فهرست کراس اورهای خود اضافه کرده و شخصیت لارا کرافت را نیز به بخش شخصیت‌های قابل بازی و به‌دنبال بقا افزوده است. علاوه‌بر این به بازیکنان اطمینان داده که ویژگی‌های دیگری هم در راه هستند که باید منتظرشان باشند.

گل سرسبد این تغییرات جدید را می‌توان حالت موقت ۲ به ۸ نفره دانست که به‌نوعی انگار هر بازی را برای شما تبدیل به دو بازی می‌کند. این حالت شامل ۲ قاتل و ۸ بازمانده است که در ۵ نقشه مختلف بازی می‌شود. هر کدام از این نقشه‌ها به نحوی گسترش یافته‌اند تا بتوانند پذیرای این تعداد بازیکن به‌صورت همزمان باشند.

همچنین در این حالت تغییرات دیگری در هسته گیم‌پلی بازی هم ایجاد شده است که شامل حذف شدن بخش Perks و Hooks، دو برابر شدن تعداد ژنراتورها در نقشه و الزام تعمیر ۱۳ ژنراتور به‌جای ۸ ژنراتور برای بازیکنان، ارسال مستقیم بازیکنان کشته شده به قفس‌ها، یک کلاس جدید با سیستم نوین و بسیاری موارد دیگر است. حالت ۲ به ۸ از تاریخ ۴ مرداد تا ۱۸ شهریور و به مدت دو هفته در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد.

استودیو Behaviour Interactive همچنین اعلام کرده که قابلیت Cross-Progression نیز بالاخره به بازی اضافه می‌شود و اگر با چند کنسول یا کامپیوتر این بازی را انجام دهید می‌توانید از همان جایی که بازی را روی کنسول خود رها کرده‌اید، روی کامپیوتر آن را ادامه دهید. این قابلیت از اول مرداد به بازی اضافه می‌شود برای استفاده از آن باید از اکانت Behaviour Interactive استفاده کنید.

در جدول زیر می‌توانید جزئیات بیشتر درباره قابلیت کراس پروگرشن بازی دد بای دی لایت که توسط استودیو سازنده منتشر شده را مشاهده کنید.

جزئیات قابلیت کراس پروگرشن در بازی Dead by Daylight
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات