بسته الحاقی Warframe: 1999 به زودی منتشر می شود

چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۳
مطالعه 2 دقیقه
شخصیت‌های بازی Warframe
بسته الحاقی جدید Warframe: 1999 برای این بازی رایگان در تاریخ ۳۰ تیر از راه می‌رسد.
تبلیغات

جزئیات بسته الحاقی بزرگ بعدی استودیو Digital Extreme برای بازی وارفریم به نام ۱۹۹۹ در همایش اختصاصی TennoCon 2024 به نمایش گذاشته می‌شود. پیش از این همایش نیز یک تیزر جدید ویدیویی از این استودیو منتشر شده که نشان می‌دهد پروتاگونیست جدیدی به نام آرتور به دنبال شکار دکتر آلبرخت انتراتی است.

در انتهای این ویدیو می‌توانیم اضافه شدن Volt یا معادل ۱۹۹۹ آن را در این بسته الحاقی ببینیم. در این ویدیو آرتور نماینده کلاس Excalibur و Aoi نماینده کلاس Mag به نظر می‌رسد. توسعه‌دهندگان که در دموی انتشار یافته در سال قبل، بخشی از این جزئیات را نشان داده بودند حالا مشتاق هستند تا اطلاعات کامل آن را در تاریخ ۳۰ تیر در اختیار بازیکنان قرار دهند.

شخصیت قهرمان بازی وارفریم

کسانی که این همایش را در تاریخ اعلام شده و ساعت ۱۲ شب به وقت تهران در اکانت توییچ وارفریم به صورت زنده تماشا کنند، می‌توانند به صورت رایگان نسخه Saryn Prime را دریافت کنند (سارین یکی از کلاس‌های قابل انتخاب در بازی است). همایش تنوکان ۲۰۲۴ از ساعت ۱۸:۳۰ به وقت تهران شروع می‌شود و کسانی که نیم ساعت از این همایش را آنلاین تماشا کنند می‌توانند یک اسلحه مدل AX-52 هم به صورت رایگان دریافت کنند.

وارفریم ۱۹۹۹ در تاریخ نامشخصی در سال جاری میلادی عرضه می‌شود و انتظار داریم تا تاریخ عرضه احتمالی آن را در این همایش ببینیم. وارفریم برای کامپیوتر، پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و اس، پلی استیشن ۵، نینتندو سوییچ و iOS عرضه می‌شود.

تماشای ویدیو در یوتوب

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات