نسخه لو رفته Warhammer 40,000: Space Marine 2 را بازی نکنید

پنج‌شنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۳ - ۰۲:۵۳
مطالعه 2 دقیقه
شخصیت بازی Warhammer 40000: Space Marine 2
استودیو سازنده بازی Warhammer 40,000: Space Marine 2 از طرفداران خواسته است نسخه فاش شده بازی را تجربه نکنند.
تبلیغات

کمتر از دو ماه مانده به انتشار بازی Warhammer 40,000: Space Marine 2 توسط استودیو Saber Interactive شاهد پخش شدن یک نسخه از بازی در اینترنت هستیم. این نسخه با اینکه نیاز به کمی پولیش دارد اما به‌نظر می‌رسد برای اینکه آن را تجربه کنید کافی است و همین موضوع باعث شده است تا گیم‌پلی و داستان این بازی برای گیمرها لو برود. استودیو Focus Entertainment، ناشر این بازی نیز در پستی که در شبکه اجتماعی ایکس منتشر کرد همین نظر را داشت.

آن‌ها در این پست نوشتند: «تیم ما سال‌ها کار سخت، انگیزه و تعهد خود را برای ساخت بازی‌ای صرف کرد که ارزش امیدها و انتظارات شما را داشته باشد و حال که بسیاری از غافلگیری‌هایی که روی آن‌ها کار کرده بودیم و می‌خواستیم تا زمان عرضه بازی مسکوت بماند فاش شده است، عمیقا ناراحت و دل‌شکسته هستیم. ما بسیار ناراحتیم که این نسخه در اینترنت فاش شده است که برای یک سال پیش است، آن چیزی است که طرفداران مشتاق ما برای اولین‌بار به‌عنوان Space Marine 2 تجربه می‌کنند.»

آن‌ها از طرفداران خواسته‌اند که نسخه فاش شده را بازی نکنند و گیم‌پلی آن را تا زمان عرضه جهانی بازی در سپتامبر (شهریور)، برای دیگران لو ندهند. آن‌ها اضافه کردند: «بهترین راه برای حمایت از تلاش‌های سخت تیم ما، تجربه بازی به همان شکلی است که قرار بود باشد.»

شلیک به دشمنان در بازی Warhammer 40000: Space Marine 2

بازی وارهمر ۴۰۰۰۰: اسپیس مارین ۲ در تاریخ ۹ سپتامبر (۱۹ شهریور) برای ایکس باکس سری ایکس و اس، پلی استیشن ۵ و کامپیوتر عرضه می‌شود. مراحل ساخت بازی نیز هفته گذشته رسما به پایان رسید. قرار بود نسخه بتای این بازی نیز پیش از عرضه جهانی به‌صورت عمومی منتشر شود اما به‌دلیل اولویت قرار دادن ساخت بهترین تجربه ممکن از بازی، لغو شد.

بخش داستانی این بازی حدود ۱۲ ساعت زمان لازم دارد اما بخش چند‌نفره نیز در بازی قرار داده شده تا بتوانید بیشتر از تجربه آن لذت ببرید. علاوه‌بر‌این عملیات‌های مختلفی نیز در بازی قرار داده شده که می‌توانید به‌صورت تک‌نفره یا چند‌نفره با حداکثر سه بازیکن دیگر آن‌ها را تجربه کنید. حالت‌هایی مانند جنگ ابدی، قابلیت مبارزه تک‌به‌تک در قالب Team Deathmatch، دامینیشن و King of the Hill نیز برای این بازی تدارک دیده شده است.

نظر خود را درباره این موضوع با ما و دیگر کاربران زومجی به اشتراک بگذارید.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات