بازی Rainbow Six Siege 2 احتمالا در حال توسعه است

پنج‌شنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۳ - ۰۳:۱۶
مطالعه 2 دقیقه
اپراتور توبارائو در بازی Rainbow Six Siege
اطلاعات فاش شده توسط یکی از توسعه‌دهندگان Rainbow Six Siege 2 نشان می‌دهد که این بازی به مدت چهار سال در دست توسعه بوده است.
تبلیغات

افشاگری که ادعا می‌کند توسعه‌دهنده Rainbow Six Siege 2 است، جزئیات جالبی را در مورد این بازی به اشتراک گذاشته است. به‌گفته این افشاگر، توسعه بازی Rainbow Six Siege 2 از چهار سال پیش شروع شده است و هم‌اکنون در مراحل نهایی خود به سر می‌برد. یوبیسافت تاکنون واکنشی نشان نداده است؛ اما گزارش‌ها نشان می‌دهند که تیم توسعه‌دهنده Rainbow Six Siege به ساخت دنباله این بازی مشغول شده‌اند. آن‌ها از موتور اسنودراپ استفاده می‌کنند؛ همان موتوری که برای توسعه بازی XDefiant استفاده شده بود.

به‌گفته افشاگر، تیم سازنده موتور گرافیکی خود را تغییر داده‌اند؛ زیرا کد بازی Rainbow Six Siege دارای چندین مشکل جدی است و آن‌ها برای توسعه Rainbow Six Siege 2 باید کار را از نو شروع می‌کردند. همچنین این دنباله از یک سیستم ضدتقلب جدید و پیشرفته بهره خواهد برد که توسط یوبیسافت طراحی شده است.

Rainbow Six Siege

این افشاگر می‌گوید که یوبیسافت در ابتدا قصد داشت Rainbow Six Siege 2 را در مراسم Six Invitational 2024 معرفی کند؛ اما به‌دلیل برخی مشکلات، رونمایی از بازی تا زمان برگزاری رویداد Six Invitational 2025 به تعویق افتاد. اطلاعات این افشاگر در حالی منتشر می‌شود که یوبیسافت به پشتیبانی از Rainbow Six Siege با به‌روزرسانی‌ها و محتوای جدید ادامه می‌دهد.

بااین‌حال بازیکنان معتقد هستند که موتور این بازی قدیمی شده است و نسخه دوم باید هرچه زودتر منتشر شود. انتشار Rainbow Six Siege 2 برای احیای این مجموعه حیاتی خواهد بود؛ به‌خصوص که بازی اصلی با وجود به‌روزرسانی‌های مداوم از مشکلات متعددی رنج می‌برد. این افشاگر می‌گوید که تقریباً کل تیم توسعه‌دهنده مشغول ساخت Rainbow Six Siege 2 هستند و تنها گروه کوچکی به پشتیبانی از نسخه اول ادامه می‌دهند.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ آیا تجربه بازی Rainbow Six Siege همانند سابق لذت‌بخش است؟

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات