بازی ترسناک و مرموز Emio توسط نینتندو معرفی شد

پنج‌شنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۶
مطالعه 2 دقیقه
بازی Emio – The Smiling Man: Famicom Detective Club
نینتندو بعد از انتشار تیزر مرموزی از یک فرد درحال لبخند زدن، حالا بالاخره به‌صورت رسمی Emio – The Smiling Man: Famicom Detective Club را معرفی کرد.
تبلیغات

نینتندو سرانجام به‌صورت رسمی از بازی Emio – The Smiling Man: Famicom Detective Club رونمایی کرد. Emio که در زبان ژاپنی به‌معنی «مرد خندان» است، یک بازی ترسناک جدید محسوب نمی‌شود، بلکه نسخه جدیدی از مجموعه کارآگاهی Famicom Detective Club است که قبلاً فقط اطلاعاتی در قالب شایعات درباره آن در دسترس بود.

حالا و بعد از انتشار تیزری در فروشگاه رسمی نینتندو، مشخص شد که Emio – The Smiling Man: Famicom Detective Club به‌عنوان اولین نسخه جدید این مجموعه در ۳۰ سال گذشته است و یوشیو ساکاموتو، تهیه‌کننده سری Metroid مدیریت این پروژه را بر عهده دارد. ساکاموتو در ویدیویی کوتاه، جزئیات بیشتری را از بازی به اشتراک گذاشت که آن را در ادامه مشاهده می‌کنید:

دانلود از آپارات

داستان این بازی درباره یک افسانه محلی است که در آن ایمو، مرد خندان جلوی دخترانی که گریه می‌کنند ظاهر می‌شود و یک پاکت کاغذی با نقاشی لبخند روی آن را روی سر آن‌ها می‌گذارد و سپس آن‌ها را به قتل می‌رساند. طبیعتاً این امر توجه آژانس کارآگاهی Utsugi را به خود جلب می‌کند. اگرچه این بازی سبک هنری معاصرتری نسبت به نسخه بازسازی شده‌ی دو قسمت اول این مجموعه دارد، ساکاموتو دراینباره می‌گوید: «از دانش به‌دست آمده از بازی‌های قبلی این مجموعه» الگوبرداری کرده است تا با ایده‌هایی جدیدی که روی آن‌ها کار کرده است، همه چیز را روی این پروژه بگذارد.

در سال ۲۰۲۱، نینتندو ریمیک دو بازی اول مجموعه Detective Club را منتشر کرد که اواخر دهه ۸۰ میلادی عرضه شده بودند. بازی Emio نیز در آخرین دایرکت نینتندو نمایشی نداشت، ولی در تاریخ ۲۹ اوت ۲۰۲۴ (۸ شهریور ۱۴۰۳) روی نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. این بازی با قیمت ۴۹.۹۹ دلار به فروش خواهد رسید. Emio – The Smiling Man: Famicom Detective Club به‌عنوان نقطه اوج و پایان کار این مجموعه در نظر گرفته می‌شود که پایان بندی آن ممکن است بین طرفداران اختلاف بیاندازد.

در پایان نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات