Rush Mode جایگزین حالت ولتا در EA Sports FC 25 خواهد بود

پنج‌شنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۶
مطالعه 2 دقیقه
کاور نسخه آلتیمیت بازی EA Sports FC 25
پس از انتشار اولین تریلر رسمی از بازی EA Sports FC 25، حال اطلاعاتی منتشر شده مبنی‌بر حذف حالت ولتا و جایگزینی آن با بخش جدیدی تحت عنوان Rush mode.
تبلیغات

چنانچه یکی از طرفداران ورزش پرطرفدار فوتبال و شبیه‌ساز آن باشید، قطعا با ساخته دو غول این بخش یعنی الکترونیک آرتز و کونامی آشنایی دارید. پس از جدایی EA و فیفا، سران این استودیو با عرضه EA Sports FC 24 عصر جدیدی را شروع کردند.

با نزدیک شدن به اواخر ماه سپتامبر (اوایل مهر) بسیاری منتظر انتشار جدیدترین نسخه از این شبیه‌ساز تحت عنوان EA Sports FC 25 هستند؛ اثری که بالاخره تیم سازنده به‌تازگی با انتشار تریلری به‌صورت رسمی آن را معرفی کرد.

حال باتوجه به جدیدترین اخبار بازی، اخیرا اطلاعاتی منتشر شده مبنی‌بر اینکه استودیوی EA دست در تغییراتی در بخش‌های بازی EA Sports FC 25 زده است. براساس اطلاعات موجود به‌نظر می‌رسد در نسخه پیش‌رو دیگر خبری از حالت فانتزی ولتا یا همان فوتبال خیابانی نخواهد بود. به‌گفته EA، این امر به‌دنبال بازخورد جامعه در مورد این حالت بوده که اکنون به‌طور کامل جایگزین بخشی به اسم Rush Mode شده است.

حالت Rush شامل تیم‌هایی با پنج بازیکن است. به عبارتی چهار بازیکن تحت کنترل انسان و یک دروازه‌بان تحت کنترل هوش مصنوعی در زمین مسابقه حضور دارند. این حالت در بخش‌های Ultimate Team، Clubs و Kick-Off قابل بازی است و بازیکنان را در یک زمین کوچک‌تر به رقابت می‌کشاند که نتیجه آن، ارائه یک تجربه گیم‌پلی پر سرعت خواهد بود. باوجود اینکه این حالت درواقع جایگزین ولتا شده اما قوانین آن طبق بازی‌های سنتی ۱۱ به ۱۱ طراحی شده است.

نکته جالب توجه این موضوع است که برای اولین‌بار ما شاهد حضور کارت جدیدی با رنگ آبی خواهیم بود؛ در صورتی که بازیکنان این کارت را دریافت کنند به مدت ۶۰ ثانیه از زمین بازی اخراج می‌شوند. مکانیزم پنالتی‌ها نیز تغییر کرده است و اکنون به‌جای ضربات ایستگاهی سنتی، شاهد نبردهای تک به تک با دروازه‌بان خواهیم بود.

در بخش Manager Career، حالت Rush به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا در طول فصل با مسابقات قابل بازی ۵ به ۵ جدید، کنترل پیشرفت آکادمی جوانان را به‌دست بگیرند.

براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شده بازی EA Sports FC 25 در تاریخ ۲۷ سپتامبر ۲۰۲۴ (۶ مهر ۱۴۰۳) برای ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، رایانه‌های شخصی و نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات