تریلر جدید Call of Duty: Modern Warfare 3 از محتوای فصل پنجم بازی رونمایی می کند

پنج‌شنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۹
مطالعه 1 دقیقه
محتوای فصل پنجم بازی Modern Warfare 3
شرکت اکتیویژن همزمان با انتشار تریلری از محتوای فصل پنجم بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 رونمایی کرد.
تبلیغات

فصل پنجم بازی Modern Warfare 3 میزبان ریا ریپلی، ورزشکار WWE و نقشه‌های چندنفره در سبک Cel-Shaded خواهد بود. نقشه‌های جدید بخش چندنفره بازی شامل Bait و Yard می‌شود؛ همچنین نقشه‌ای متفاوت از Rust و Shipment با نام‌های Toonoxide و Celship در دسترس بازیکن‌ها قرار خواهد گرفت. Superstone، نقطه محبوب Verdansk از مود وارزون نیز به نقشه ارزیکستان کنونی اضافه خواهد شد.

محتوای Reloaded فصل چهارم بازی در اواخر ماه گذشته منتشر شد؛ محتوایی که میزبان نقشه Incline با رقابت ۶ به ۶ بازیکن‌ها بود. همچنین پلی‌لیست Bit Party که با ظاهری پیکسلی گیمرها را در نقشه‌ای متفاوت از Favela قرار می‌داد. در اوایل هفته شایعه شد که مایکروسافت قصد دارد Modern Warfare 3 را در ماه جاری به سرویس ایکس باکس گیم‌پس اضافه کند.

این ادعا پس از اخبار افزایش قیمت سرویس گیم‌پس مطرح شد. برنامه‌ای که همزمان با افزایش قیمت‌ها یک طرح دیگری از این سرویس را در اختیار بازیکن‌ها قرار می‌دهد؛ سطحی که بازی‌های جدید از روز اول عرضه در دسترس کاربران این طرح قرار نخواهند گرفت. مایکروسافت به‌تازگی اعلام کرد که Black Ops 6 اولین نسخه از سری Call of Duty است که در اولین روز انتشار یعنی ۴ آبان (۲۵ اکتبر) روی سرویس ایکس باکس گیم‌ پس قرار خواهد گرفت. اکتیویژن نیز در ابتدای هفته از تاریخ دسترسی به بتای بخش آنلاین این بازی رونمایی کرد.

تماشای ویدیو از یوتیوب

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات